Isnin, 9 Mac 2009

perasaan paling cool adalah bila...



...kita dapat tikam jantung sendiri berulang kali.

dah makan banyak sangat ubat untuk kebal sakit hati. i guess i was overdosed. i pretended too much that i forgot how painful pain actually is.

tahu tak rasa yang menyucuk kat hati tu? rasa macam kena tikam. sometimes its not easy to endure the pain. it feels like screaming or crying your heart out. apa yang awak perlu adalah terus pijak hati awak sampai hancur. believe me, you'll feel better that way.

aku dah biasa bunuh memori yang aku taknak ingat. sometimes ive killed the good memories within them as well. dan bila aku disuruh ingat, aku betulbetul tak ingat sikit pun. apa yang lebih menyakitkan adalah some of them were the promises i made. the promises that i vowed not to forget.

now u have the idea why i should remain in my sorrow?


*******************



i'm still reading twilight. page 351.

ip task 4 still unfinished.

if i can make myself alive before 8 tomorow i'll prolly tag myself along with toona to her bowling tournement.


HAPPY HAPPIEST BIRTHDAY TO ARIF UMAR & MASWANHIZZANY.

goldy, sorry sebab aku sebenarnya nak buat entry khas on ur birthday. tapi tak sempat. tunggu eh. sayang ko sangatsangat. sayang ko jugak arep. ((:

1 ulasan:

dieyla yusof. berkata...

owh mcm 2 ek cara utk lupakan memori yg kita tanak ingat?
hmm saya nak cuba jugak.
hee.

hapy buffday to mas ;)