Rabu, 4 Mac 2015

don't stop can't stop ;

now playing: don't stop can't stop by 2PM

saje je letak now playing tu sebab tengah bergelumang dengan soklan periksa sambil layan playlist lelagu korea di laptop. tengah dengar lagu ni.

memang seswaii sangat tajuk lagu tu pasai aku memang takboleh berenti ini malammm kena siapkan cemana cemana pon. baru kutahu perit jugak buat soalan exam ni walaupun sekadar ujian bulanan. sebab 50 soalan jugak wei. pastu kalau paper kanak-kanak tahun 1 ni kena banyak gambar. jenuhh menggugel gambar sebab aku malas nak scan dari buku. aku kena buat satu paper english tahun satu dan pendidikan kesihatan tahun 1-4. yang pendidikan kesihatan pulak memang wajib la banyak kena gambar. kira ada 5 lah. orang lain lagi seksa weii terutama cikgu subjek diniah. 7-8 paper. kalo aku ajar diniah memang demam ketar lah menyudahkan.

ni tengah take five (five la sangat).

sikitt lagi. fighting!!

semoga next post aku boleh tulis yeayy besar besar. haha.

kbai.
nak jugak letak gambar sebagai hiasan tiap pos. memandangkan aku tengah buat soalan Pendidikan Kesihatan, ini yang ada kat desktop. maka, nahlah.

Tiada ulasan: