Jumaat, 29 November 2013

arghhhh ;

itulah perasaanku sekarang. macam tajuk post.

i happened to get a part time job minggu ni dan kebetulannya most of assignments submission start next week. this weekend ada program dadah dadah yang agak besar (DS tunang kitorang akan ke melaka) so sepatutnya membuat assignments tak patut ada dalam jadual.

time ni lah baru rasa menyesal tak buat awal awal. wuwuwu.

tapi one good thing about working is disebabkan dah takde free time and rasa tak cukup masa je selalu, secara otomatik jadi rajin. padahal masa free gila gila haritu mimpilaaa aku nak basuh baju secara berkala. kekadang seminggu sekali, kekadang tak. kemas bilik pun tak. melepekk je depan laptop. sekarang bila malam je boleh ada kat bilik pandai lak kau cuci baju kemas bilik. 

tapi betullah, masa busy kelab dulu pun still boleh manage. siap dapat scary lecturers scary coursework. so konklusinya busykan diri anda you'll automatically jadi rajin. well at least aku macam tu la. and another good thing about being busy, kita takde masa nak fikir benda remeh. siyes.

oh, nak jemput tengok chiffon palazzo and chiffon shawls kat kanchingbaju. aku ni sebenarnya sangat penyegan bab promote promote ni (promote barang orang aku suka). tapi chiffon palazzo siyes best tau. and murah jugak. RM 35 jerr. aku pun rasa nak beli tapi tak cukup duit :p (hina kan, jual tapi tak mampu nak memiliki pun). tengok tau, shawls pun cantek cantek, semua designs yang baru keluar (bak kata akak wholeseller).






facebook pun ada tau. facebook.com/kanchingbaju

Tiada ulasan: