Isnin, 29 April 2013

mani bogoshipda ;

perasaan ni mungkin hanya orang yang pernah rasa kehilangan orang yang paling mereka sayang je tau. hilang yang tak mungkin akan jumpa lagi kat dunia ni.

bila kehidupan dah kembali normal, thats when i realised that i no longer have abah in my life. bila kehidupan dah kembali normal, baru rasa tersedar yang aku takkan dapat jumpa abah dah sampai bila bila. bila kehidupan dah kembali normal, semua benda yang aku buat, semua tempat yang aku pergi mengingatkan tentang abah. bila kehidupan dah kembali normal, baru tersedar ada banyak sangat benda yang biasa buat dengan abah. bila kehidupan dah kembali normal, baru tersedar yang aku banyak sangat benda nak borak dengan abah. bila kehidupan dah kembali normal, baru tersedar yang seumur hidup ni segenap segi kehidupan dipenuhi abah. bila kehidupan dah kembali normal, baru teringat yang aku sebenarnya susah kalau takde abah.

bila kehidupan dah kembali normal seolah macam aku finally terjaga dari mimpi. dan mimpi tu jadi kenyataan.

i never experience this kind of feeling before. i didnt know that it hurts like this. 

everything wont be normal ever again.

my world wont be the same without you, abah.

al-fatihah..


4 ulasan:

Ashchronicles berkata...

I pray Allah would give you the strength to get through this dan semoga bertemu kembali dengan ayahanda di akhirat kelak.. :)

Unknown berkata...

and I know how does it feels..moga sama sama kuat my dear! :')

lttlgjh; berkata...

inshaAllah.. tq aisyah n cik jijah :)

Nabil JD berkata...

;))