Khamis, 30 Jun 2011

mataharilampu ;

tengah kemaskini entri-entri lama.

tersenyum baca ni. kadang-kadang my selfish side still wants us to stay like how we used to be. apa sajalah yang kita taktahu pasal diri masing-masing kan dulu-dulu.

ya, takda apa yang akan kekal tak berubah selamanya.

mungkin dulu Tuhan beri aku mereka sebab aku selalu sedih, selalu jiwa-jiwa. bila sekarang ni aku dah tak macam dulu, Tuhan ambil mereka untuk orang lain yang lebih perlukan mereka. kan?

aku rindu kamu semua. aku tau kita dah makin jauh. we're drifting apart. jarang contact. tapi aku rindu kamu semua tiap hari.

kamu rasa camtu tak?

i hate the fact that satu hari nanti ada yang kita sangat kenal semalam akan jadi yang kita paling tak kenal harini. but this is life.

tapi even sekarang kita dah tak macam dulu, kamu masih dadah gembira aku (':

2 ulasan:

hidhikariee berkata...

TT :(

cheer up nad

cheer up ee

cheer up sume :(

l t t l g j h ; berkata...

cheer up ee!! ^^