Rabu, 29 Jun 2011

hey ini mael lambung tak kira siapa di depan akan ku lambung ;



cacat dah rupa blog sebab main try-try tadi. last sekali kembali ke warna hitam kan. back to the basic. i'm still using the old version punya template. yang tak boleh letak background segala tu. sayang nak tukar. sayang-sayang pun tangan asyik click kat design tu je gak kan. ceh.

paper arabic dah lepas. tinggal sciences of qur'an. sabtu ni.

website gemilang dah nak expired domain julai ni. belum contact abang senior yang sepatutnya aku contact tu. cant seem to find him on facebook. dan aku macam blurr sebab tak pasti adakah aku orangnya yang sedang menjadi admin website tu. aku cam.. aku ke? aku ke? sebab pasword and username bukan aku pegang pun.

dan sedang rasa bersalah sebab macam tengah melarikan diri dari tanggungjawab je.

esok kena pergi ofis mahalah. tanya pasal barang buleh tinggal ke letak stor ke kena bawak balik suma ke.

dan bayar compound. ye, kena coumpound sebab sticker barang letrik expired.

bagus ah, dah habis sem baru nak saman menyaman.

haih.

waklu sangat tau.


ps: i missed it this year. puasa 27 rejab. its the time of the month. sobs :(

1 ulasan:

Ain Asrar berkata...

ini gombak mael lambung punya kawasan ..huhu inform mael suh bom mahallah office kuikuik :D happy holiday and gedluck exam dear <3