Jumaat, 1 Julai 2011

yang duludulu, yang semalamsemalam ;

kenapa sedih bila benda dah tak macam yang dulu lagi. kan yang penting sekarang, mereka masih ada. dia masih ada. aku masih ada. kalau boleh aku dah takmau. tapi aku patah balik untuk kamu. cuma apa yang aku bagi dulu dah tak boleh lagi aku bagi sekarang. because its already gone. dan aku dah tak pandai membina yang baru.

biar macam ni je ah.

aku sayang, cuma untuk menunjukkan tu bukan lagi aku.


Jika kau mau, kuterima kau kembali
Dengan sepenuh hati
Aku masih tetap sendiri
Kutahu kau bukan yang dulu lagi
Bak kembang sari sudah terbagi
Jangan tunduk! Tentang aku dengan berani
Jika kau mau, kuterima kau kembali
Tapi untukku sendiri
Sedang dengan cermin aku enggan berbagi

Penerimaan --Chairil Anwar
Mac 1943

2 ulasan:

hidhikariee berkata...

nad dengan eza both in bruno mars mood....

its ok.u still have me even im not the same :p

l t t l g j h ; berkata...

u have me tooooo (: