Rabu, 29 Julai 2009

ya, saya ;


ya, saya dah berubah
4 tahun lepas saya masih ingat tapi sekarang saya lupakan

ya, saya dah berubah
4 tahun lepas saya masih menunggu tapi sekarang saya tinggalkan

ya, saya dah berubah
4 tahun lepas saya berjanji tapi sekarang saya mungkirkan

ya, saya dah berubah
4 tahun lepas saya mendengar tapi sekarang saya tulikan

ya, saya dah berubah
4 tahun lepas saya ada hati tapi sekarang saya keraskan

ya, saya dah berubah
4tahun yang lepas menjadikan saya yang sekarang.

masih sayang, tapi biar saja disimpan
masih rindu, tapi biar saja diperam



*4tahun yang banyak mengajar. 4tahun yang indah. 4tahun yang sakit. 4tahun yang keliru. 4tahun yang pening. 4tahun yang tipu. 4tahun yang dah boleh disimpan jauhjauh macam 1tahun sebelumnya.

7 ulasan:

pablo berkata...

peh..timah, ko dah berubah!
hehe :)

l t t l g j h ; berkata...

hahaha betol tu jebat. & im glad ive changed :)

Fatin Fauzi berkata...

bagus. manusia mesti berubah. bosan la kalo sama je kn

erma berkata...

change. hihi. macam obama punya campaign dulu tu je

l t t l g j h ; berkata...

aten - ye betol. hee

erma - change is better than 'buat life baru'. :)

mike-L berkata...

bravo2...4tahun masa diambil untuk berubah..

jangan sia2kan koqqq...

semua yang terbaek untuk kau

lttlgjh; berkata...

thanks laskar. just doakan aku tak patah balik je (: