Isnin, 27 Julai 2009

benda paling best ialah..

..bila dapat makan roti canai sardin + cheese. sedap weyy. besar lak tu saiz dia. aku siap gadoh2 ngan brader roti canai tu.

brader roti canai : ni nak makan bape orang ni.
lttlgjh : haa sorang je lah.
brader roti canai sorang lagi : badan je kecik tapi makan banyak.

haa tensyen je tau. seolah olah mereka yang bayarkan untuk aku. ceit.

so yesterday i met tooney & intan. happy gila babengs. pastu bila dah nak pisah sedih cam nak menitik air mata. bohohoo.

harini class sampai pukul 11 je. arabic was canceled. balik bilik check status permohonan ptptn. dapat sikit gila. dia cover tuition fees je. sedihh weyhh. hostel kena bayar sendiri & extra2 memang sahsah lah takde kan. ni tandanya no more weekend outings. sape sape nak jumpa saye silalah datang melawat ke sini. (haha cam ada lak orang nak jumpa aku kan. lempang sket boleh)

pastu frust keluar g jusco. dah frust pasal duit pegi menghabiskan duit lak kan. memang bijak. pastu end up bersedekah kat jusco sebanyak 15rm sebab aku terhilangkan tiket parking. bengangg je tadi. 15rm aku boleh bayar parking untuk 15 bijik kereta tau. ergh! nasib lagi 5rm dil bayar.

menduga tol harini. yang best sikit mungkin part makan je. makan banyak gila. then beli beskot lexus inti coklat & marshmelow inti coklat. muahahaha.

be safe people. toodles~


ps: dah started to get annoyed with some people. cepatlah perasaan ni hilangg. 1 sem je lagi weyhh.

8 ulasan:

dieyla yusof. berkata...

hee tah pape org yg jual roti canai 2.mcm dia yg bayarkan ek.haha.

ouhh ptptn ko dpt sikit ek?2 maknanya ko dah kaya taw.haha.so dpt sikit la.cam mas jugak.hee

Mohd K. Anuar berkata...

lain kali kita date kat midvalley jom? hehe

Inche Fitri berkata...

walao!
syanad...ble start study?
ta habaq mai kat cek...

huhuhu

l t t l g j h ; berkata...

awek - mas dpt banyak tau. 2 kali ganda dr aku pnye. benci. byk laa dorg pnye kaya. ingat bapak aku tanggung aku sorg2 je ke. ceit. benci ptptn! haha emo.

mitsuo - hoyeahs! hee

bob - aku stat bulan 7 haritu. alaa soryy xgtau sbb aku da lame x on ym. ingatkan maswan bgtau ko dah. hee

Feng berkata...

haha makan banyak nak bagi tenaga kat jiwa besar cakap kat brader tuhh.

;D

mike-L berkata...

koq...kau makan ker..kau bagi kat bela-belaan kau..ahli sihir yang kuat makan...haha

l t t l g j h ; berkata...

lynn - tu la kene cakap centu kt dorang nnti. hee

laskar - haha lebeh kurang ah. tak bek koq ckp aku centu. aku suka bila aku suka mkn. bkn senang ni. haha

mak enon berkata...

ptptn lembab. xyah xyah!