Rabu, 15 Julai 2009

rindu kau lah kualaibai !





saje je letak gambar nak bagi post panjang sket. haha. tu gambar masa taaruf. diorang suma dah pegi uia kontan. tinggal aku sorang je. wuwu :( cewah padahal ada lagi 3. haha. dah pergi few classes & ponteng few classes gak. wahaha. dah la kelas yang aku gi mostly lecturer tak masuk tapi kelas yang ponteng lect masuk lak. huh. hari ni cam agak sedey, first class tak jumpa cari katmane. almost half an hour melilau sorang2 pastu end up balik bilik je. then kelas arab lewat setengah jam sebab tak jumpa cari kelas gak. tapi nasib baik ada kawan sorang. & ustaz pun cam agak best. so setakat ni aku rasa dah jumpa kelas yang mungkin aku akan enjoy. hopefully lah akan enjoy till end of semester. aminn.

berjaya add satu lagi subjk HS. intro to psychology. terpaksa drop islamic aqidah. actually class tu best + dr fadzilah sangat baik tapi rase cam xleh carry on banyak sangat subjek IRK. lagipun dia pun cakap tak galakkan 1st year students amek. so better biasa2kan diri dengan evrything baru ambik kan. subject code pun 3010. so skarang cam fair la 2 HS subjects & 2 IRK subjects. pheww. hopefully next time ambik dapat dr fadzilah lagi.

nak balikk tapi titiba jumaat ada taaruf & baiah untuk mahallah. baiah maksudnye cam akujanji la. cewahh aku pun baru tahu gak maksud dia senanye. hahaha. sedih gile xdapat balik.

i guess i can stand kena jalan sorangsorang tiap hari gi kelas tapi part yang tak leh blah kalau gap banyak sangat & taktau mana nak gi & end up jalan nak dekat 1 kilometer balik mahallah. kalo tiap hari ulang alik nak dekat 6 kali jugak la sehari. dem apa yang tinggal kat aku nanti? wuwu. kan best kalau lappy buleh online. for sure bawak kemane2 sahaje. tapi masalahnye lappy aku pun dah oficially jahanam. haha.

oh oh untuk kawankawan yang dah dapat upu, CONGRATS! yang dapat ukm tu maynn aku jeles gile doww. haha dulu gile semangat nak ukm. enjoy urselves kat sane keyh. & untuk kawankawan yang belum dapat lagi tu, takpe. apply untuk desember intake eh. sure dapat punye. maybe korang dapat lambat sket, korang punye journey nanti senang aite. & for sure gak korang grad dulu dari aku kan kan ( bohhooo :[ ) jangan sedey2 okeyh. doa banyak2.

haih kene start manage wangsaku ah. tiap kali down mesti kena internet therapy lah retail therapy lah. mampos makan pasir ah camni. aa rasa sangat tak kuat tapi ego masih segagah gajah. haha. adoiyai.

semoga wikend ni adalah fun. toodles!




3 ulasan:

Nodja berkata...

gajah kecilku..saya rindu awak :(

JelmaKsatria berkata...

babe!!just text me!!!and we can have dinner/lunch together!:P

hidhikariee berkata...

cantek r baju korg ;)
jaoh sgt wat spare key blk kte la
lepak je blek kte