Isnin, 30 Mac 2009

sunshine dari lampu ;

harini macam semalam. ulang dengar lagulagu sedih semester 3 dan mati berkali kali. dah lupa bila kali terakhir aku betulbetul hidup. macam kelakar. semua macam kosong. baca harry potter no3 dengan harapan satu hari nanti boleh jadi macam dementor. sedut kebahagiaan.


"nanat! kish2 awok! siap r alik kolej nnt. kte main mekap2 lagi k."

"wei, support earth hour. ko tido xttp lampu kan =p mlm ni kasi ttp."
"mane ko tau ni sial. mane ade la. suke fitnah aku. hahaha."
"nanad, ak bknnye br knl ko kemarin..ak tau la. haha =p"


aku ada sebab untuk teruja nak balik kolej. ini balik yang terakhir. kalau dulu, bila sedih aku tunggu balik kolej. tapi sekarang aku perlu belajar untuk tak jadi selfish, tak cari mereka waktuwaktu sedih saja.


#1) lala
#2) kamak

10 ulasan:

Dils berkata...

cinta mati lala!

l t t l g j h ; berkata...

mama, iloveu.

paranoidpersonalitydisorder berkata...

aku kalau sedih pegi bundle

lttlgjh; berkata...

bundle? oh cool gak tuh :)

coKELat berkata...

nanti kita pegi kolej sama2 ok.
then t nak final kita pegi lagi.
haha

l t t l g j h ; berkata...

okkay! excited neh! hee :D

Mitsuo berkata...

syanad, don't be sad. jom layan lagu "Don't Look Back In Anger" oleh Oasis. :)

paranoidpersonalitydisorder berkata...

stand by me, better than dont look back in anger :) both are good actually.

lttlgjh berkata...

hehe okay2 nanti nak dengar la both lagu.

Yatie Anderson berkata...

akak aktivis alam sekitar skrg. global warming d mn2,dek. tatahan aku!