Sabtu, 18 Julai 2009

melawan dunia ;

tibatiba rasa cam nak bela kucing lak. cam dah tahap kesian punya lonely lak bunyinye aih. haha takde ah tapi tu ah. dulu cam takde perasaan sangat. tapi skarang rasa cambest lak kalau ada kucing. tapi mane lak ade manusia bela kucing kat sini. haih. mau ditendang keluar nanti. hahaha. nak kucing kaler kelabu. pastu gemokk & bolat cam bola. comelnye. hohoho. pastu sebab dia kaler kelabu panggil dia abu for short. cam abu cite kami tau. haha bongok belum pape dah fikir nama.

esok nak out n about ngan orangorang bangi. cewahh. bestnye diorang. jelesjeles. dorang ajak tengok movie. gile lama dah tak gi cinema kot. rase last 1st january tengok bedtime stories kat kontan. kak ata nak datang esok. nak pulangkan buku kat library uia & nak bawak my sis mardy sekali kalau aku ada kat sini. tapi dah janji nak kuar. sian lak dah la last time datang aku tengah class. pastu dah la dtg all the way dari bangi. eh bangi lagi. haha tensyen je. mardy pun kat ukm skarang. aku gak ah yang suh die apply ukm banyakbanyak haritu pastu dia dapat aku takdapat. kakaka.

rase guilty ngan iEe sebab tak dapat teman die release tensi. takpe iEe esok malam kite gi tido bilik awak eh. tapi kalo takdapat esok malam hari isnin tau. pomis! & nanti kite gi tengok hp sam2 tau. ngan fa & lain2 gak.

oh oh ada 1 benda yang gile best. aku jumpa long lost bestie wehh. same mahalah laktuh. pastu blok pun dekat. gile happy. leeeeen!! hahaha. jumpa kat cafe haritu terkesima jap aku. haha. nanti boleh pegi melawat ferra zetty & others kat uitm lak. markiz, balik msia cecepat tau. hee.

tu je la yang best berlaku so far. the rest boring & perit untuk diceritakan. hahaha. duit mengalir cam air paip volume paling deras. dem. pastu the only kawan kelas arab dah drop the subject sebab tersalah subject code ke ape entah. tapi takpe ah. then class psychology cam agak scary. first class pegi semalam tengok almost everyone dah ada buku pastu lect tu suka tanyatanya pastu cam biasa ah aku sorangsorang je. tu pun aku tak jumpa class then jumpe sorang brader kat tengah jalan tanya pasal class yang sama pastu gi cari class sesame then pas klas wat la cam tak kenal balik. haha eh tapi memang la tak kenal pun. dah cam ape je ayat. kaka. tapi lelame sorangsorang ni dah tak macam big deal sangat pun. even jumaat haritu lepas klas gi makan sorang. agaknye kalau kakak kecik tengok aku mau menitik airmata die. hahaha. serius la, sepatutnya after 3 weeks aku ni dah dikira layak la untuk berhenti mengeluh kot. kenape lah kau ni syanad. lempang nak?

okey dah dah. yang penting september 2009 adalah bulan yang paling best & bahagia. cuti 2 weeks weyh. pastu raya. tapi papehal memang bulan september dah memang the best la koq. ingat tu. hahahaha :p



twodles~

2 ulasan:

the baloney berkata...

syanad sila kuat!

aku pon macam kau...

takde beza...sila percaya!

mike-L berkata...

septemberians for life