Sabtu, 16 Mei 2009

happy 16mei, cikgu ;


bulan 5 boleh dikatakan bulan untuk mak aku la jugak. sebab birthday dia 5th may. hari ibu pun bulan mei & hari guru pun 16mei. tapi bulan ni jugak lah aku dah menghabiskan suma simpanan aku dalam cimb garagara meronggeng selama seminggu kat kL. jahatnye, tak beli pape plak tu kat mak. sempat beli kad birthday je. tu pun belum bagi sebab lupa. cam hampeh je. pastu semalam mak tanya aku mana hadiah nye. dem dem rase nak tembak diri sendiri. huhu. sorry ummi!

kat sini kakak wanna wish u a HAPPY BIRTHDAY, HAPPY MOTHERS' DAY and HAPPY TEACHERS' DAY. jasa umi kat kami berlima takkan dapat kami balas. love u so much!

dan untuk semua cikgucikgu yang pernah mengajar saye kat taski abim gombak, sk gombak utara, sk assunta convent kuantan, smk abdul rahman talib kuantan & smk sungai pusu, lecturers kat kolej profesional mara indera mahkota kuantan, SELAMAT HARI GURU. jasa & bakti kalian takkan saya lupa. Allah je yang dapat balas. terima kasih.


ps: cikgu, sorry tak tegur cikgu kat jj haritu. bukan tak hormat tp sy rase sy bukan student yg cikgu nk jumpe pn. sorry & slamat hari guru.

7 ulasan:

faqiha berkata...

huhu hebat2 tige2 skali smbut :)

Iezati Najlaa berkata...

lame xjumpe cikgu.

d i e y L a . berkata...

owh ni cikgu ek?
hee.

ayah aku mesti knal kalo aku tunjuk gambar ni.

selamat hari guru cikgu.
selamat hari jadi jugak.
n selamat hari ibu.

ryehanah berkata...

lme x nmpk cekgu latifah.
huhuh!

hikari berkata...

cikguuuu..heheh..cekgu ngaja skul ak dulu..mak pade kwn ak...heh

mike-L berkata...

selamat semuanya aunty

KenanganItuEndah berkata...

samat hari cikgu mak syanad. hehe