Sabtu, 5 Julai 2008

shane steven filan ;

happy 29th birthday shaneeee!! haha. adeh teringat di zaman muda mudi menggilai ini orang sama group membersnya. westlife. though dah tak follow skang, still a westlife fan at the heart. cewahh. miss markiz, baca ni. shershane buat pengakuan. hahahhaa.

dulu masa darjah 6 sangat suka westlife okeyh. & i will never ever forget westlife coz sebab dorang aku dapat kawan ngan 9 girls yang sangat aku sayang. these girls completed my childhood life, seriously.

(:

semalam main true or dare wehh. tapi true je la sebab main kat ym. camana nak buat dare2 kan. dengan adila acap arip & ajad. lawak douu. hahahha. sumer kesah cinta zaman persekolahan terbongkar. agaga. ni second time ah aku main true o dare yang pelik. first time dulu main dengan mas ona lala ain tun fiza nabil kamak. thru fon call. kitorang kat bilik & nabil dan kamak kat bilik dorang. masatu blackout so nabel dia bosan then dia call. haha sengal kan. alaa supersaver kate. dulu supesaver banyak jam. tapi best jugak kadang kadang tu. pelik tapi fun. hee.

esok da nak balik. malasnyeeeeee. adei.

text message kamak bagi tadi,

ko nk tau x, aku mls gile nk blk kpm skang ni..kalo bole, aku nak jalan ke kpm 2 banjir then xpayah nk balik sane..siyes mls gile
sengalllll.. ko sedar tak jalan ko nak balik kpm tu sama je jalan dengan aku?? nanti aku pun tak leh balik same laa. cis cis cis dah la aku tengah semangat nak balik nie. hahahaha. emo pulak da.

aku nak ubat untuk hilangkan perasaan marah & mungkin sikit sikit perasaan benci & dengki yang ada dalam hati aku skang. teruk betul aku ni. haperla boleh de prasaan camnie. tapi biasalakan manusia. lepastu semalam dalam keta tiba tiba dengar ceramah. ubat nye ialah ZIKIR. (:

okayla nanti sambung lagi.

blogging for the sake nak wish shane happy birthday je.

macam laa dia baca plak kan.

haha.

okeyh.

bye for now.

ex-ow-ex-ow

1 ulasan:

neneknora berkata...

owh shershane~
dan markiz..
weee~ suke2... hoho..
dah dgr lagu "home"
waa~ bahaya utk yg tidak tinggal di rumah~ huhu~