Jumaat, 4 Julai 2008

happy '25th' birthday abah ;

so yesterday was abah's birthday. dia kata birthday dia yang ke 25. haha papejelah abah oi. padahal 52 dah. tapi kitorang tak watpe sangat pun. patutnye aku kuar beli kek & malam nak makan luar. tapi hujannnn. cancel sume plan. so perhaps tomolow la kot.


tadi abah balik keja senyum senyum kambing. kitorang ingat apo tah. orang kat ofis wat suprise besday ke ape ke. then titibe dia cakap dia jumpa surat kat pagar rumah. aku & mak terus, surat apaaa??! rupanya abah jumpa surat ade budak bagi kat helmi. secret admirer. kitorang pun baca ah berjemaah. lawakkkk hell weyh! haha. gile ah berani dou budak skang. main layang layang surat ah plak nak berkenalan an. aku ngan mak aku ape lagi gelak gelak dan gelak. pastu an ayah macam 'ehh, jangan ah kecoh2 sian abang malu nanti'. ala relax la nak malu pe. haha.




ni ah part yang aku paling tak tahan. memang helmi muka dia salu bekerut pun. hahaha. padanlaa aku perasan ada budak pompuan salu duk kat jambatan depan rumah. ingat memancing ke ape ke. pastukan abah tak bagi kitorang kasi surat tu kat helmi. sebab takut dia malu. ala senanye sebab dah kantoi kitorang baca. ish bahaye gak ayah aku ni. suke suki je nak men bace2. haha. lepastu aku pun gam balik la sampul tue then bagi kat helmi. okey je takde pun dia malu. aku buat buat tanye sape bagi? siap belajak plak tu ckp 'mesti ah pompuan'. haha papejela. tapi gila berani wehh budak tu. kalo aku da admire sesape sampai mati aku simpan sorang. haha.

papejela.

money order dah buat. tinggal setelkan barang barang je. malas wehh nak packing. boleh tak main sumbat sumbat je? haha. pastu semalam sume dah tanye tanye. sape nak bawak iron, water heater dan segala tuh. yelaa sem lepas kami rempat dari orang je. tapi taktau lagi sape roomate so lepak dulu la. kang bawak kang roomate dah ade suma tue nanti sia2 je kena bawak balik umah balik.

deco deco deco. dia dah transfer pegi chelsea. agooh, sapa aku nak minat kat barca nih. macam ramai dah kat chelsea je. pasni nak jadi penyokong chelsea ah. ayuhhh mari kita warnakan rambut kita kepada biruuuuu. hahaha. blue is the color, football is the game..llalalala. pasni boleh rival ngan fafa la. dia minat arsenal. before ni aku bukanla penyokong epl sangat. tapi sumee pun dah pindah pindah. aku nak tengok player yang aku suka main.



hantu ni memang fan chelsea pun. orang tengok euro dia sebok nak beli baju chelsea. tu pun sebab dia ingat tu baju italy. haha sengal. mak bukannye tau pun so dia belasah je la beli.

alah dah tak ingat la nak cakap ape. dah ah lapar ni. oh oh baru ingat, last week cakap nak puasa an dis week? wehh dah habis minggu da. aku lupa! hahahaha. teruk tol.



okey ah,

dah pukul 4.

aku ngantuk.

tapi perasaan lapar tu mengatasi.

adeyh.

toodles.

nanti merepek agy.

sangat random.

sorry.

Tiada ulasan: