Ahad, 6 Julai 2008

5ifth semester ;

3 36 am.

lepas habis tulis entri ni aku tido.

HAPPY HAPPIEST BIRTHDAY farisha mazlan. May Allah bless you always. goodluck in your life as well as your studies. titiba rindu childhood buddies. teringat acara mengenakan sesiapa yg jadi birthday girl (:


tadi siang aku baca surat khabar.


weiii apsal aku lambat tau nih?? haha. eyh2 deco datang tak?? nak tengokk wehh. :p


kemudian,




apart from features yang gila gempak (aku pun dah lupa), aku tertarik dengan nombor siri, w300. kalo dapat mesti best. pastu leh beli ape keluaran sony yang siri w300 gak. haha. taksub tol. nak beliiii tapi 1ooo++rm. tak mampu laa. tapi one day aku akan pastikan dia jadi milik aku. tunggu murah sket ah.


lagi 5 jam nak bertolak balik kuantan dah. lagi 9 jam reunite dengan kawan kawan. tak sabar tapi at the same time sedih. biasalah dah cuti lama lama naik lemak sayang nak tinggal cuti kan. haha. i'm gonna miss my family especially makhluk yang bernama alip & helmi. sebab dorang je yang salu kena makan sumpah seranah aku hari hari. sapa suruh annoying sgt. haha.


tadi kat giant he made a scene. ngamok2 nak raksasa hodoh ben10 tue (smalam pun sama tapi aku da alihkan perhatian dengan membeli jet otomen). mak aku pun kalah & membeli bende kecik yang harganya sama dengan beli kfc bagi kenyang kami semua. tapi tadi he was being sweet ajak tidur ramai ramai depan tv. then banyak kali datang kat bilik tanya aku bila nak gi tido depan. hahaha aku nak cuti lagiiiiiii!!!!!

isnin sem baru start. life baru start. aku taktau apa akan jadi dalam 2 hari ni tapi mesti perubahan yang besar kot. i'll blog when i get the time kayh. bloggie & bloggers & whoever reading this post, wish aku luck untuk result peksa & doakan everything will go on smoothly. tolong tolong tolong jauh kan aku dari drama sinetron apape keyh. aku nak suma benda real! haha demand pulak.

behappy (:

ps: tadi masa nk bukak blog accidently ter-search 'aiesha'. aku lupa meaning nama aku adalah yang hidup (alive ; she who lives). aku nak jadi 'yang hidup bahagia'.

goodluck for those yang akan menyambut semester baru. zizi, gudluck untuk exam kamu eh. bbasya! anis, hope ko happy ngan new life kat uitm.

toodles~

ex-ow-ex-ow

2 ulasan:

neneknora berkata...

terima kasih shanad~
hehe... awk pun, semoga dapat rtesult best2..
amin~

Cik Tulip berkata...

haih..tahniah2..aku saje nak kasitau result ko yg cemerlang tuh..huhu..proud aku..aku je yg still terkantoi2..isk3