Selasa, 1 Julai 2008

ricardo izecson dos santos leite ;

comment from miss nurul hasidah yang dah pindah ke kpm bandar penawar.

NurulNuyulNuyun


Posted 07/1/2008 12:36
pm

to nadiah
hasdi - kaka....takper klu takder org yg paggil u kaka i tetap akan panggil u
kaka..lagipun nak sebut nama penuh kaka tu panjang sgt la. hehehe...chaiyok2!
kaka! semester baru, azam baru, suma baru la...all the best yek



hee thanks miss. miss nurul ajar aku business communication 1 masa sem 2. yang aku ingat best sangat waktu kelas dia. kadang kadang kitorang wat roleplay dalam kelas. pastu miss ni peminat bola la yang pastinye. dia suka MU kot tak silap aku. ada satu hari tu time tengah ajar dia cakap pasal nama nama orang yang panjang panjang. which one 1st and last name sume tue. then dia cakap sapa tau nama penuh mana mana pemain bola. and the whole class were like..syanad tauuuu.. hahaha. hampeh doee. aku tau nama kaka tapi aku taktau sebut pulak. memang la. since dari haritu miss pun panggil la aku kaka.

even dia ajar 1 sem je pun, banyak gak la aku blaja dari dia. hope miss nurul happy la kat bandar penawar. aku suka dia sebab dia sangattt la seorang yang positive thinker. siyesly. goodluck miss. nanti mesti kitorang rindu jugak kat miss.

okay, goong S dah habis download. nak download hana kimi japanese tu tapi nampak mcm kat youtube takde yang betul betul punye je. adeyh. ade tak jual cd kat kedai? huhu.

ada sorang lecturer aku dulu cakap kita mesti ambek tau hal politik dalam negara kita. aku pun rasa ada betulnya. mana tau nanti kena buat essay ke ape. ataupun time interview pape kene tanye ke. tapi an siyes aku bosan dou. ahli ahli politik & parti parti asek menuduh & mendakwa one onother. macam hapee je. lepastu an aku baru faham parlimen tu tempat orang orang tua bergaduh berantakan. haha. l-a-m-e. nampak berilmu berpendidikan & berkepimpinan tinggi tapi dalam parlimen gaduh gaduh cam hape je. sorang cakap sume pun nak cakap. aku pun pening tengok. true colors dorang la tu.

ah pape je la.

semalam an aku buat lawak apatah. macam ni, aku online pakai my kurakura lappy. rumah kami pakai streamyx yang line tepon tue. xdela wireless2 bagai ni kan. aku online atas katil. so aku cabut modem sume dari pc then pasang kat plug dekat ngan katil. wire yang sambung dari fon rumah agak panjang (kitorang curik dalam kotak packaging astro. hee) so modem yang besar hangak tu agak mobile la untuk dipindahkan kemane mane yang ade plug. since our house pun kecik je. cewah macam wireles lah kan umah aku. nak online kat dapur pun leh. okay back to the story, masa tengah online mak ajak kuar titibe so aku xoff la bia centu je. then balik tue, aku terus sambung online. masa aku tengah syok online aku tengok helmi bukak pc nak online. aku pun..


aku : weh tenet aku pakai la.
helmi : aku dah sampai sini aku la guna dulu. ala nak guna jap je.
aku : (apela budak ni mrepek) aku tengah online kott.
helmi : ko mrepek ape kak. sejak bila laptop ko boleh online jarak jaoh tak guna wire. (sambil tunjuk kat modem which apparently brade kat pc)
aku : (pandang modem dengan ekspresi muka yang tak mengerti & trus pandang internet explorer aku, ym aku)

rupanya aku dah terguna wireless connection sape tah. aku tak pasan ada orang dah cabut cabel modem tu dari my lappy. eek, sape la yang buat wireless xde password nie? kesian betul. patut la aku rase agak slow sket sebab connection low. tapi okay la gak. kemudiann, aku pun terus la guna. hahahaha. tapi tak lame laa sebab rase tak baik lak wat centu an. mencurik line orang.


/ japjap ada orang call


sapik gemok call tanye pasal money oder. bencilaaa dia ngan kakak kechik tengah jalan kat midvalley beli barang suma. ahhh aku jeless. hahaa. kalo tak mesti aku pun membontot dorang skali. takpe2.

so tu lah kisahnya. sory ah aku banyak mengarut2 sebab nanti next week da tak dapat update salu da. hee.

*okay dah lapar. chowlu.

toodles~

3 ulasan:

hidhikariee berkata...

ckp psl bola nih..dat nyte lu sokong sape ek..spain ke grmn..kalo grmn mmg cian..pnat torres lu mskkn gol..hehe

pnah gune veoh x??
nk try orbit downloader??die ley curik vid o pape flash yg tgh jln kat web..kalo rase crunchynye quality better ley amek dr ctu cte hanakimi

hidhikariee berkata...

tgk da star 27july nnt balak dtg cni..hoho..mari masuk peraduan

l t t l g j h ; berkata...

kite lebih ke arah germany snanye. hee tapi bile tores goal best gak. haha.

ouh tau psl veoh tu tapi orbit downloader tu cane? nnti pas die curik ley play off9 tak. hee