Isnin, 30 Jun 2008

espano jersi nombor 9 ;

so yeah, spain won. thanks to my man. ^_^ tapi game semalam macam hape je kan. pastu ballack cam emo emo mengglabah jee. aku rasa maybe lepas dia terhantuk tu kena gegaran otak ke ape kan. yelah teruk gak ah sampai darah. dah macam ape je ballack main. titibe boleh dapat yellow card. aku pun takpaham tuh knape. kesian iEe mesti kecewa. dah la podolski tak menyerlah lansung semalam. ahh germany bosan ah smalam.

okay nampaknya fafa la menang. aku pun menang gak ah since yang score tu torres aku. kan kan kan. hee. tapi tapi budak budak spain semalam hot weyh. mr captain casillas pun kawaii. haha.
semalam kitorang kenynite. gilaa dah lama weyhh tak keny nite. kalo dulu meriah gila kat ym. tapi smalam pun best jugak. rindu seyh kat korang. kitorang main teka teki. cam biasela adila an dia smangat bagi teka teki pertama. lepastu yang lain aku jee bagi. penat aku surf internet untuk teka teki tau. lepastu dah la sume adila je yang dapat jawab. cisdale. dah boleh da nobatkan dia jadi jaguh teka teki tu. hahahaha. malam ni kitorang nak kenynite lagi. cant waitt. weh ajak ramai ramai weh.

/jap jap megi dah masak nak makan jap.

kenyang. japgi kena makan nasik pulak. haha. petang ni prolly makcik aku singgah. dorang nak pegi hantar mija kan. tapi taktau la jadi ke tak. mak ngan ayah punye excited dorang mencuci seluruh rumah smalam. aku kemas bilik je. itupun tak habis lagi. tapi harini ingat nak kasik kilat ah bilik ni. yelah nanti dah nak balik kolej. bila lagi nak bermesra2 ngan bilikku ini. huhuhu.

3rd julai nanti birthday ayah. nak bagi apa tah. nanti in the end mesti dia yang banje mkn jugak even besday dia. semalam plan ngan mak nak beli kek & buat bbq malam tu. ni plan tahun lepas ni tapi tak jadi2 pun. hopefully dapat buat something best untuk ayah kali ni.

harini hari isnin terakhir kat umah. tak sabar weyh nak balik kolej. tak sabar nak start everything new. jumpa kawan kawan. tapi kan semalam mak macam berat hati pastu aku pun cam rasa berat hati dah. semalam masa dinner mak suruh makan banyak2 bla bla nanti dah nak balik kolej la ape laa. waaa sedeh pulee. T_T

tapi aku dah bosan duk rumah. kesimpulan, aku nak balik kolej. tak kesah la kolej sucks ke ape ke. aku nak balik sana jugak. hahahaaa.

okeyla nak habiskan mengilat bilik. :p

jangan SEDIH. sedih tu MATI. bear that in mind syanad.

jiayou!!!!!
gambattae!!!!
bbasya!!!
FIGHTING!!!!!

ex-ow-ex-ow

5 ulasan:

neneknora berkata...

waaaaa~
sedih sungguh german kalah
dan kesian ballack kan?
huhu~
tape2... "failure is a sign that we've done something"
hehe...
hi hi - hidup syanad!

l t t l g j h ; berkata...

heee xpe at least the world tau that he is a really gud player.

terimakaseh (:

BBASYA!! untuk dokter nora. weeee

neneknora berkata...

hait!!!!!!!!!!!!
bbashaaaa utk syanad yg telah berpunya encik selera..
hihi~

l t t l g j h ; berkata...

haha takut weyh asek lapaaaaaa je. :p

neneknora berkata...

lek je...
nnt klu BMI dah masuk lebih ideal baru takut betul2... hehehe