Rabu, 9 Julai 2008

behappy (:

blogging in my room. sounds cool eh? haha. just knew dat this room has the ability untuk dapat the hotspot punya line. tapi very low lah.

anyhoo, macam aku cakap haritu lots of changes happen this sem. kami dah tak sama bilik. mas ngan ona, fiza and teera, lala n ain while me alone with mizah. kami memang dah plan macam ni pun haritu. so i guess okay la. suma pun bilik kat jerjak. besttt. boleh lepak banyak bilik. hee. aku dah janji dengan mizah before habis kat kpm ni nak sebilik dengan die sekali. dah tercapai pun at last.

my result? okay lah. syukur sangat kat Allah. suma orang pun result bagus this sem. congratulations kawan kawan! (:

aku ambik IT. kan haritu pernah citer kami sem ni kene pilih whether nak ambik 1 subjek IT or marketing. kelas marketing ada 2 while IT only 1. rupanya ramai yang nak amek marketing eh. tapi skang ada 3 kelas je so agak pack la jugak. ona & mas ambik marketing aku sama ngan lala & ain & teera. kamak & nuar pun. mostly budak2 1C dlu la. this semester ambik 4 subjects. work & organization aka OB, intro to e-learning, computer & internet technology and the other 1 forgotten olredi. 14 credit hours which means tak banyak sgt kelas lah. teheee. tapi kena belajar sungguh sungguh so that i can naikkan my cgpa lagi. JIAYOU!!!!

registration day was a hell disaster. seriously! 3 jam dou aku bratur untuk dapatkan bilik je. skarang ni pun ada lagi tau yang xcukup katil but the tukang2 are working for it la. malam ni dapat la kot dorang katil sendiri. malas nak komen banyak. dapat duduk hostel ni pun dah syukur. hee.

haaa nak tau makanan dah naik harga wehh. 1 lauk pun dah 3rm? what the fish?? pastu pastu air pun skarang dalam cawan kertas & plastik. aku taktau la diorang nak jimat air ke ape. macam pakai cawan kertas lagi mahal jee. apape laa. nasib de 1 kedai air still jual air dalam plastik.

ngantuk plak.

nanti aku ngarut lagi.

toodles yaw!

ex-ow-ex-ow

Tiada ulasan: