Jumaat, 27 Jun 2008

okay disebabkan aku dengan khusyuknye tengah layan goong S, maka banyak la quote yang aku da amek. heee...

  1. instead of avoiding it, face it with a courageous heart. only then the problem will be solved. - pye-ha (raja)
  2. sometimes being humble or stepping back can lessen the pain on your soul - moon song gung's dad. the bad dude in the story. haa tatau lah leh pakai ke tak ayat dia tu. tapi guess ada double meaning kot. paham2 la sindri.

mr. appetite dah pulang dari bercuti. skang ni aku makan makan dan makan like nobody's bisnes. gile ah da macam ular sawaa je perangai. pandai pulak mr. appetite ni. aku dah nak abis cuti dia pun balik dari bercuti. siap kau nantii aku puasa hari hari biar terdera jiwa kau. haha padahal jiwa aku gak tu. (-.-)

lepastu kann ada pulak penyakit baru. asal lepas makan jee aku weng kalah orang amek ganja. pastu aku tidoo je. dah bape hari dah aku tido pukul 10. lepas dinner je i passed out tak ingat dunia dah. kalau kejap je takpe ni straight sampai pagi. haa takjadi ape. bagus la cuti nak habis jangan nak jadi nocturnal pulak.

kan mak takde pegi camping kan. kalau mak tengok la perangai lelaki2 kat rumah kita skarang konfem terharu tahap nak meleh air mata punya. aku ingat aku sorang pompuan kat rumah ni kena jadi kuli. uish rupa rupanya tak. abah & helmi rajin gilaa pulak kott. basuh pinggan la jemur baju la sapu lantai laa. kalau mak ada jangan harap laa.


gung ja mama lookin damn cute laa after each episodes. mula mula tengok cam biasa2 je. haiyah se7en nih tolongla jangan comel sangat lagi da. haaaaa..

okay aku dah weng.. zzzzz

2 ulasan:

neneknora berkata...

alamak~ saye ni kan... peminat setia goong...
tak pernah tgk goong s lagi
doakan untuk peperiksaan -> nak tgk goong s jugak!!!
wee~

l t t l g j h ; berkata...

takpe2 wat exam elok2 tau nnti i award you with goong S. weee.. (mcm saye la plak yg memberi cte tuh. haha)

goong bestt laa. comel comel comell sgt.. haha