Khamis, 26 Jun 2008

aidil yaumil milad ;

baru tadi tiba tiba reminder kat handphone bunyi. harini hari jadi sorang kawan lama aku. so here goes..


SELAMAT HARI JADI (i'm not sure if you are reading but i hope so). semoga kau terus & lebih happy dalam life. semoga panjang umur & murah rezeki. goodluck in ur studies. ALLAH bless..

oh, aku ikhlas wish ni. takda niat terselindung.

anyhoo, mak is away til sunday. dia ada camping ngan budak2 skolah. waaaa sedih betul. fatimah pun takda gak sampai hari apa aku taktau. ada program kat sekolah. patutnya nenek & atuk ada kat rumah coz hari selasa haritukan dorang datang. tapi something came up so they had to balik that very day jugak. kitorang da plan buat bbq tau. dah beli lauk sume titibe dorang kene balik. hampa hampa. dah la cik di (pacik - adik mak yg 3rd last) ada. dia tengah cuti sem. baru je plan nak tengok cite korea sesame en. tapi maybe next week diorang datang lagi kot. baru ni datang sebab on the way balik hantar hakim (paksu aku) masuk ikm kat pekan. next week diorang nak anta mija (my cousin) pulak. oh, mija masuk sama kolej ngn aku. amek course sama pulak tu. hee. bestnye kalau sume datang sini next week. mesti fun sangat sangat sangat. tapi tatau lagi. if diorang balik tak ikut jalan sini xdapat la jumpe.

minggu depan last kat rumah. sedih pulak. biasa la bukan senang nak tinggalkan benda benda yang kita dah biasa. eh2, nak tau apa aku paling suka bila nak masuk sem baru? shopping barang2!! haha. petang semalam ikut mak pegi kedai orang orang pompuan dia tu lepastu dia belikan brooch. wee. & aku dah beli da perfume yang nak beli tu. ala tak wangi sangat pun yang baru punye. sweet honesty yang lama tu lagi wangi. then pegi pasar malam dekat ngan umah for the first time ever. teruk tul. dah staon kot duduk sini. aku beli tudung hitam dua helai! mak tak suka tau senanye aku pakai tudung hitam. sebab dia kata aku gelap nanti nampak lagi gelap (-.-) tapi smalam dia yang smangat belikan tapi pas tu dia kata nanti tepek bedak banyak banyak sikit. cissss...

okay ah nanti sambung mengarut lagi. nak layan goong s. hee. oh oh oh lupa, smalam an aku tengok goong (princess hours) special. macam talk show cite pasal the making of drama tu la. dia punya pelakon pun ada. comelll sangat mereka including the hwang tae-ja (raja). haha. pastu an shin gun wat lawak ape tau, talk show tu da separuh jalan dia boleh ingat tengah rehearsal lagi. cian oh kat dia pastu kena sakat2 je. haha. gi ah tengok kat youtube. best. ke korang da tengok aku yang lambat sangat. heeee.

okay chalo beteh

exowexow

1 ulasan:

neneknora berkata...

goong special - wawawa~
comel giler kan? :) :)
mengembalikan kisah2 lame.. hehe