Ahad, 29 Jun 2008

germany vs spain ;

i went out today.. eh jap dah kul 1am la. kira semalam la. okay, i was out the whole day. tolak the fact that i woke up late. haha.

lepastu dapat mesej dari kawan ajak kuar. ape ingat aku takde kawan ke kat sini? ramai tau. haa. kami pun ajak kawan lagi sorang a.k.a si hantu kechik. tapi dia busy bonding with her pham so kami 2 orang la. lepastu dia datang amek aku la sebab bila pulak aku pandai drive an. haa. then dah halfway barula kami berbincang. kite nak gi mane niee?? haa dua dua pun dah pening. at last sebab nampak banner karnival terengganu kat batu burok tu we ended up pegi sana je la. kat sana ada banyak la gerai gerai & stuff. biasela karnival kan. aku pun suka la sebab boleh menghabiskan duit dengan cara yang seronok camtu. titibe..

kawan aku : arghh bosan sial. asal karnival je gerai. gerai gerai gerai.. (membebel kalah nenek tua)
aku : eh best hape. bole jalan jalan. makanan pun banyak. haha.
kawan aku : ye la ko memang la suke. kL ape ade. mall je. mana penah rasa sume ni
aku : siodddd.


so we talked & gossip & laughed & gossip sumore. tapi tak lame pun la. dalam sejam lebih camtu je lepastu balik la. sejak aku duduk ganu ni da takde da keluar-pagi-balik-malam. skang ni keluar-lepas-zohor-balik-b4-asar. haha. bagus kan saya.

oh, tadi jumpa banyak laa jersey kan sebab yelah tengah euro ni. nakk je rembat tapi duit takde. tapi lepastu ternampak tshirt ben10 teringat kat alip jadi aku pun sebagai kakak yang mithali belilah..



dah sampai rumah mak pun ngada ngada nak pegi pulakk. lepas asar kami pun keluar la. aku dalam ati nak beli jersey ni konon konon. tapi dah nak sampai kitorang tuka plan pegi giant pulakk sebab ramai orang sangat dah petang petang ni. (macam laa kat giant tu tak ramai orang)


sampai giant pun dah nak dekat pukul 7 kot sebab jam. hape la. pastu kitorang pun lapa terus pergi isi tangki kat pizza hut. aku dah mula takut dengan selera makan anak kingkong aku sebab aku rasa tadi macam aku makan 70% daripada makanan tu je. okay abaikan. oh tadi dah beli charger laptop baru tapi baru order je la. 250rm. deposit aku korbankan duit sendiri. mengenangkan lappy kurakura ku yang comel tu, terasa nak beli external harddisk je. huhuu. okay masuk je la dalm wishlist.


sampai rumah dekat pukul 9 ayah ajak kuar makan. aku makan lagiiii. tomyam pulakk. i felt bloated. gila ah kenyang. hadoi. tapi sekarang ni dah lapar lagi la. hape la dah macam raksasa kecik je aku ni. (haa nak jugak tu kecik).

adik amir (anak jiran sebelah) kat icu skarang ni. tadi petang ade pagar kat tepi rumah dia jatuh atas dia. pengsan terus. cian an.. da la kecik lagi. baru 2 tahun lebih. maybe esok kami pegi tengok kot. doa doa la takde pape. aminn. selalunya pagi pagi denga suara dia nangis ke main ke. even dia demam seminggu pun boleh tau sebab tak denga suara dia..

okay ah. saya nak sambung date ngan gung ja mama. oh ramai pulak kawan aku yang suruh tengok citer hanakimi. best eh? okay masuk dalam list.

aku dilema nih. nak sokong spain ke germany. dua dua pulakk aku suke. cisdale la. okay la sokong germany lah. sorry torres. huhuhu.




toodles~

Tiada ulasan: