Rabu, 19 Mac 2008

sejak akhir akhir ni macam dah tak reti nak kawal perasaan. aku risau banyak benda. banyak. benda remeh yang tak patut aku fikir dan benda yang memang patut aku risaukan.

dah mula malas nak berseronok sebab aku dah banyak sangat berseronok dalam hidup.

mungkin aku dah mula nak hidup dengan serius. atau mungkin hanya salah satu sindrom bodoh macam pms. temporary. macam biasa.

rasa sangat malas dan nak duduk sorang sorang. earphone die telinga, mainkan lagu polaroid ulang kali sampai tertidur.

esok cuti maulidul rasul. assignment SSI belum mula. ooh serabut kepalotak. masa banyak habis layan DVD korea, hello my lady.

kartrij dakwat printer lupa bawak. mungkin keluar esok beli baru. kalau rajin.

haihhhh. malas.

kenapa semua makin menjauh? saya kecil hati.

Tiada ulasan: