Ahad, 16 Mac 2008

home is where the heart is.

esok balik kolej. balik kepada rutin biasa. seronok tapi bosan. bangun seawal 630am, ke kelas seawal 8am. makan tengah hari seawal 10am atau selewat 4pm. brunch atau.. lunch+dinner. ahh pape jela.

jadi ke tak lights off pukul 1 pagi tu. entah. harap harap tak. aku perlu lampu untuk siapkan semua assignments minggu ni. siapa nak merasa zaman asrama sekolah atau yang belum pernah merasa zaman berasrama penuh mari mari sila ke kolej aku. :D

mungkin pengalaman dua tiga kali merempat di universiti buat aku rasa kolej bosan. mungkin lah. biasalah manusia tak pernah bersyukur. suka membanding.

setiap benda ada kelebihan dan kekurangan masing masing. open ur eyes and widen ur mind. kau akan nampak apa yang semua orang tak mau nampak.

cuti kat rumah kali ni macam tak puas. kira jap berapa kali habiskan masa dengan family.
  • makan malam di luar dengan mak ayah. 2 kali.
  • tengok tv same2. sekali.
  • main comp game dengan mak & alip.
  • keluar dengan mak.
  • borak dengan helmi.

22 jam dari 24 jam sehari aku habiskan untuk online dan tidur. haih. aku dah mula rindu family even belum balik kolej. *double triple sighs*

assignments? jangan tanya. i'm going to bury myself in those assignments starting 3pm tomorow. hopefully.

okelah. signing off.

jangan malas2 & jangan sedih2.

adieu~

ps: dah beli kartrij dakwat printer. laptop dah bebas dari virus. skarang musim orang buat esaimen. bisnes dah boleh mula minggu depan. whipieeeeeee :D. oh erma, kamu baca blog saya eh? wahh malu2. hee. and ouh, ada orang kata aku outspoken. sebenarnya tak pun. siyesly. dun expect too much from me coz im just the plain boring-clueless kinda person. boleh jumpe memane pun. ghehee.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ehem,bisnes apakah?
hee,jadik ker bisnes meng-iron

l t t l g j h ; berkata...

printing ler kamuu. cane nk wat iron2 sbb saye tade iron ngn ironing bod pon. plus2 skang kene reg for bisnes. lecehhh sangat kan. haih