Ahad, 9 Ogos 2015

hadapi dengan tenang jiwa, semua kan baik baik saja ;

salam'alaykum,

sila baca tajuk tu sambil nyanyi lagu Dewa - Hadapi Dengan Senyuman ye :)

bulan stres sudah bermula. tapi aku tak buat preparation pun prior menghadapi bulan stres ini malahan telah menangguh rph berminggu lamanya. huuuu *nangis sambil gigit simut*

lagi berapa minggu ada ujian bulanan 2. so harus kena buat ketas peksa. pastu bos kb nak mai audit ni dalam masa tedekat tatau bila iols very the nebes. pastu nanti ada sambutan hari kekanak peringkat negeri kena cari sajak untuk budak punya persembahan adui. ada yang cipta sajak sendiri nanti kang. tu pun nasib baik mudir pergi meeting & they decided to tukar persembahan kepada sajak. asalnya sekolah kami kena buat persembahan nyanyian dan aku yang kena handle. alasan mudir aku nampak macam minat je benda nyanyi nyanyi nih. amboi2 kemain lagi dia serkap jarang. tapi memang masa sekolah rendah dulu aku gigih join nasyid ngan koir sekulah pun *gelak tutup mulut*

banyak benda tangguh nak cite kan. adeh maafin guwe wahai belog (malu nak ngaku ada reader buat-buat macam cite kat belog, belog yang baca)

stres buat kerja main game kekononnya. makin sakit kepala aku main game sebab asyik kalah =_= pastu musim durian yang tidak membantu. sekarang ni bau durian pun dah bikin kepala pusing. padahal aku ni makan je durian. dulu-dulu takde limit la orang kata boleh makan tu. cuma tak tahap gila sangat lagi la. sekarang ni makan dua ulas pun dah pening. kekadang bau pun dah sakit kepala. tatau la kalau sebab aku ada consume pape vitamin yang mendatangkan alergi kepada durian ke kan. adoi saba je la. dah titiba cakap pasal durian pulak kan. gua tengah pening ni woi rumah semerbak bau durian mak aku gi amek kat umah makcik tadi.

ok itu sajalah bebelan untuk kali ini. harapan aku masih sama semoga by this week rph aku akan updated dengan jayanya. aja aja fighting! *jerit sesorang*


sangatlah akuu.. haha

 love,
procrastinator teacher
 

gambar penghilang stres hari ni jatuh kepada... sikenit ammar. anak cikwa. dia dah boleh jalann wuhuu. tapi very the jual mahal. takleh berenggang langsung dengan abah dia. menambahkan geram aku saje. cepat sikit besa dan boleh masuk dengan orang ye. kakak nak culik awak bawak balik umah selalu. pastu kite tusyen sama-sama. haha. meraung terus la nak balik jawabnye

Tiada ulasan: