Rabu, 24 Jun 2015

rempeyek tempeyek ;


semalam hantar imah naik bas balik melaka. singgah tesco beli makanan bebuke pastu nampak booth jual kuih raya. aku ni ketegori bukan peminat kuih raya sangat so biasanya tak tertarik sangatla. kecuali kalau choc cip kukis. teman ummi usha usha lalu ternampak rempeyek seperti gambaq di atas. waaaa tergudaa. teroih beli hahaha. balang besar okeh. ada 100 keping lebih acik tu cakap. tapi beli 1 utk tester dulu. kalau sedap beli lagi. memang sedap sebab da tinggal separuh balang tak sampai doplohpat jam. tapi bukan aku makan sorang la. ini adelah kerepek paling feveret aku. kunyah sampai lenguh mulut pun nak lagi. sedaaap. jadi nanti nak pi beli lagi. tapi ni baru 7 ramadhan. beli awal sangat buat stok raya sempat ke sampai raya masalahnyer. haha. susah ni. ok tu je nak bebel nak gi jaga bdk solat dhuha. aku mengantuk gilaaa sebab tu membebel kat sini. haha. pemerengganan pon takde sebab update kat fon hahah. yang kat kota bharu or yang nak pi cari kuih raya kat kb boleh la ke tesco dekat dengan food court tu ye. booth dia memang jual bermaciam kueh raya cakap je nak apa. harga pun ok la takde la bila dengar rasa peh bapak mahai. rempeyek ni aku beli sebalang besar ni RM 18. rasa ok je harga dia. taktahu la kalau mahal sebab aku ni tau makan je jarang beli. yang aku tau kedai serbaneka pumo stations jual mahai gila.

ok byeee

Tiada ulasan: