Isnin, 29 Jun 2015

batuk tapi kena membebel ;


salam'alaykum,

haa marah kann tengah puasa puasa ni tunjuk gambaq cani. muehehe. ni pun atas dasar ni bulan puasa je ni letak gambar air kosong. ikut hati nak up kan air sirap ke, teh ais ke, fresh oren ke. baru betul suffer.

aku tengah batuk ni. aritu ye ye selsema. kemudian aku tidur beberapa ketika, dan bangun-bangun terus macam ni sampai harini. suara pun takde.

bayangkan tengah bulan puasa ni korang kena batuk yang macam geli tekak tu. nak minum air takboleh. seksa woi. nak jaga percakapan (tak cakap kuat-kuat) pun takboleh sebab aku cekgu sekulah rendah. nak bercakap wajib melaung. kalo aku cekgu sekulah menengah memang aku pura-pura takde suara terus je.

tapi takpe, dah habis kelas dah ni. so dah boleh simpan suara. masalah dia sekarang batuk geli tekak ni taknak berenti pulak. adei.

1 ulasan:

TheAshchronicles berkata...

adesss... cobaan sungguh tu syanad.. 0_0
bace pon rase nk berair air mate memikirkan kegelian tekak yang tak dapat disurutkan melainkan berdehem berkali-kali.. huhu..
get well soon!