Jumaat, 15 Mei 2015

SHINee's back back back 2015 ;

wuhuu setelah aku menyimpan jembalang fangirl ku selama hampir dua tahon.. akhirnya mereka kembalii. bayangkan last comeback diorang aku tengah final sem kat perkampungan atap biru (uia la mana lagik) tuh. cewah macam la dah lama sangat kan dah habis stadi..kahh.

mujuq ada lagi sisa sisa fangirl ni tersimpan di lubuk hati hahaha. kalau tak hilang dah feel. ampa lah ni awat lama sangat tah nak comeback. ish ish.

jadi mari menjamu mata dengan gambaq teaser. tapi disebabkan aku tak sempat stadi bebetul lagi apa tajuk single apa suma kita tengok gambaq ja la noh.

ini adalah their 4th album. tajuk diberi odd. konsep aku taktao sebab tak baca sangat . tapi macam biasa shinee punya konsep memang macam teka teki teka tekuk sikit. eh ke SM punya konsep cenggituh? haha. ada vid trailer ke apa tah pasal diorang diculik oleh gegadis. wahhh jangan marah okk fangirls sekalian. belakun ja tuhh..kekeke. tapi aku tak tengok lagi sebab takde sumber internet yang memberansangkan. dengar cite diorang punya title song (dah lama tak berkpop tak ingat dah term2 dia bantai ja lah noh) adalah ditulis oleh inche jonghyun. haruss dia mengembangkan bakat yang ada kann.

ok jom tengok gambar. tapi mintak maaf aku takde individual pics of other members sebab tak save kat fon. opkos la gambaq inchek onew jer aku save.. mihmih


lelagu dalam album nih. aku tepek je ni tak sempat baca pon. haha

ewah ewah oneww.. maen mata nampak. btw aku suke gambar ni. hihi.

ni aku pun taktau. sindrom peterpan barang kali. baju tuh da macam pajama pun ada.wakakak. kalo aku pos gambar lain mesti korang rasa onew punye paling pelik. cam biasa la onew dan pelik tak dapat dipisahkan kan.

yess nantikan.. 18.05.15
*gambar credit to LINE.

Tiada ulasan: