Selasa, 17 Mac 2015

#dadahgumbira

aku rasa aku ada ramai kawan yang aku consider as my bestfriends. aku tak reti nak pilih sorang atau dua sebagai yang paling rapat ke apa. each and everyone have a special place in my heart. each and everyone of them pernah borak berdua heart to heart pasal life apa suma. tak kesah la kalo aku tak masuk dalam list bff dorang ke kan. haa kalau korang pernah borak tentang hidup dengan aku, jagajaga, you are considered as my bestfriend. haha :p

okay thats not my point actually.

nak share gambar last weekend. tapi teaser je aa. tapi teaser ni mungkin akan ada cerita aku bebel dalam belog ini dan mungkin juga jadi teaser sampai bilabila muahaha. bergantung pada kerajinan gwe.

tak complete sebenarnya. takpe, next time keyh.

mendadah dengan dadah dadah gumbira wuhuu.. belom boleh move on lagi. the reason why this post is written.

walopon aku cakap aku ada ramai bestfren, kenapa balik balik dadah dadah ini yang dipetik? 

mungkin sebab diorang ada dalam timeline hidup aku diwaktu aku paling saiko camharem. its not that they were the ones who kept me sane. sebab masatu semua pun hidup dalam masalah masing masing. tapi diorang ni la yang ajar aku mcm mana untuk fikir pasal orang lain sebelum diri sendiri. 

lagi satu yg buat aku rasa diorang ni best adalah walopon masing2 ada circle of friends yg lain, ada bestfriends lain, semua respect kawan2 each other. kekadang siap introduce n lepak sama. aku jenis yang jarang cerita pasal life yang lain, tapi diorang slalu amek tau siapa kawan2 aku. and tak pernah timbul la isu macam sejak dia ni baik dengan orang tu dah sombong dgn kite. sume jenis sukati la korang nak ada berape byk geng ke nak lebihkan sape ke yang penting ure one of my dadah gumbira. contoh macam sapik, dia tu bapak aa ramai kekawan n suma stok mcm sayang kat dia (euw memintak boncet tak baca) tapi tak penah la rasa jauh. kekadang besfren fiza atau besfren Ds jadi besften kitorang gak. sangat la tak memilih sampai aku pun heran. aku kekadang segan nak ajak lepak sekali ngan kekawan aku sbb takut memasing tak selesa tapi diorang ni konsep the more the merrier. tu yang best. lansung tak memilih.

lagi satu yang best adalah diorang boleh tahan kawan ngan aku yang super memboringkan nih. aku ni sangat memboringkan orangnyer. atau mungkin mereka adalah spisis mudah tehibur so walopon aku tak klakar ke apa terimalah seadanya kan.

peh kelangit uols memuji padahal baru lepas kena buli. diorang ni paling suke bahan aku tatau la pasepa. 

i hope we'll stay like this sampai bila bila takkan pernah rasa awkward mahupon lost contact. dan aku harap sangat3 untuk kita continue jadi bestfrends di Jannah. ameen😊

ps: jangan fikir sgt bebenda yang belum tentu akan jadi. fokus utk buat bendabenda happy dan jadi happy (:

Tiada ulasan: