Isnin, 23 Februari 2015

wuwuwuw

ok nampaknya janji palsu lagi sekali. maafkan saya iEe! (sebab nampak iEe komen) cuti ompek hari masa bagaikan habuk berterbangan titiba je dah habis pastu tensyen sesekor.

minggu ni adalah minggu sotong sedunia. hari penyampaian hadiah sabtu ni. diorang pegi pilih gua handle nasyid murid perempuan. masih tak mantap. solo yang dipilih aduhaii berrani kamu main tarik tali dengan muallimahs (sesuke pluralkan) kejap nak kejap tanak. aku dah la jenis malas layan set set ngengada ni. tak bagi masuk terus kangg haa. pastu buku program belum banyak progres pastu minggu ni pulak jadi guru bertugas pastu kena settle bahagian hadiah jugak. pastu rasa macam nak tumbuhkan tangan banyak banyak macam sotong.

tapi aku cuba aa kan untuk tak mengeluh. dengan kapasiti aku ni, ngeluh2 pun bukan bawak kemana. dah la lembab, suke tido pulak tuuuu hahaha.

ok dah puas hati dapat bebel kat diri sendiri.

ps: iols saja update belog sebab macam happy jumpa laptop bole? alasan la kot ada yang cakap dah tau bizi lagi mau apdet belog.

okbaii

Tiada ulasan: