Sabtu, 13 April 2013

#AppaEodiga









cr: dad where are we going ep6

budak umo 7 tahun cakap benda camni boleh?
kalau lah dapat anak se sweet ni memang menangis terharu je la citenyer.

lambat sikit sebenarnya tengok. sekarang dah sampai belas belas episod kot. aku baru tengok sampai 6 je. haritu tak berani nak tengok sebab takut hooked lagi lagi tengah bz ni. and mula mula ingatkan drama. download 1st ep for a try. sebab selalu kalau drama, pas tengok 1st ep aku postone nanti nanti plak tengok. tapi rupanya variety show. dah la ada kanak kanak. aku pun meredhakan diri ini lekat tengok hari hari. even shinee one fine day pun lupa nak tengok dah. haha.

dia macam family outing tapi ayah dengan anak kandung. memang best la boleh tengok macam mana the dads treat their children. just like other variety shows kita boleh tengok mcm mana perangai masing masing, and kali ni budak budak. mesti la true colors je yg kite nampak. comel je. ada yang cengeng, yg cool gila, yang taknak amek tau. takleh nak decide suka sapa sebab suma pun comel. haha. ayah ayah dia celebrities. ada annoucer, penyanyi, pelakon n pemain bolasepak.

try ah tengok. mesti hooked punya. haha. aku tengok kat sini


1 ulasan:

the baloney berkata...

eh syanad ko tengok jugak? haha aku pon tengok sebab start dload kat kshownow tak ingat episode 10 ke 12 camtu la..pastu baru pegi cari dari episode 1 balik..cute kan? aku suka gile jun sebab muka cam joongki..haha yoon hoo pon comel sebab pandai..aku penah tbaca kan dorang ni tak dibenarkan tengok cte ni kat tv oleh produser tu sebab taknak dorang belakan tapi most of them dah start tanya dorang keluar tv tak sebab kawan2 dorang ramai bgtau..hehe..i'm hooked but can't really watch sebab busy with school stuff but still asyik download..:)