Rabu, 17 Mac 2010

sushowtwo ;




super junior . super show II . malaysia . 200310 .

suma orang dah eksaited ngan supershow2. siap countdown2 kat fb. baru la prasan ramai gak orang yang aku kenal pegi.

tapi aku tak pegi pun. bohohoo. the nearest i can be with dailysupplement adalah 1 hour away. sedih kan. tapi takpe la.

poster adalah ihsan dari my sister mardhiah. gomawo. she's going. & since aku ada tshirt ni dan saiz die pun muat2 la ngan madi. aku bagi la pinjam. tu pun kalo die nak pakai la. mesti la die nak. orang lain purposely beli untuk gi sushow aku je beli sesaje takde purpose. haha.

hope that u guys will have loadsa fun there. snap gambar banyak2 tau. jangan lupa hafal fanchant. pastu takpayah jerit kuat sangat sebab nanti aku nak tengok kat youtube. haha.

jeles? not. *padahal supergreen with envy*

4 ulasan:

the baloney berkata...

hehe..tape syanad..mesti aa rezeki lagi nnt..ko simpan duit manyak2 pastu g korea eh..pastu ajak aku ngn chah

Najlaa I. berkata...

nnt tgk dlm utube org yg plg kuat jerit kite la tu (:

Mohd K. Anuar berkata...

jepun la syok syanad. hehe

l t t l g j h ; berkata...

ain - aku nk gi beijing je. lg dekat ngan hangeng. kekeke :P

zaty - hehe kalo akak kt sana pun harus jerit gak. haha :p

mitsuo - jepun pn best (: tp suka korean more.