Rabu, 25 November 2009

you are the one (:

aku rasa aku dah oficially a fan of Super Junior. yayy hahaha.

siyesly, until the day before aku tengok suju fullhouse aku siap borak kat skype dengan erma cakap kagum gile orang siap leh hafal the whole 13 group members not to mention lagulagu diorang yang dalam bahasa korea tuh.

dulu iee pernah try ajak layan dia punya fave band, arashi. siap tengok samasama lagi. sempat layan jap pastu bila dah tak sempat nak layan terus lupa. dbsk pun sempat layan tapi tu pun out of 5 orang members diorang aku betolbetol kenal junsu, yunho ngan mickey kot. so aku consider diri aku belum betol betol nak addict kot ngan diorang2 ni.

tapi since aku ter-googled about hankyung & turned out he's one of suju aku tengok la banyak video diorang. so aku ingat aku layan suju sebab nak tengok hankyung je. tapi dalam masa 3 hari aku dah kenal semua 13 of them. & slowly dah tersuka diorang suma. sangat kelakar ok.

kalau dulu takfaham macam mana orang boleh layan skarang aku dah faham. kelakar sampai boleh gelak sorangsorang kuat2 depan lappy & u dont even perasan pun dah tergelak kuatkuat. haha.

& sebab tu jugak lah aku malas nak update blog sebab aku tau aku akan merepek benda sama je. biar nanti reda jap demam ke-suju-an ni. sekarang ni pun dah tak kesah sangat kalau internet teruk dan tak dapat facebook. kalau rasa nak mencarut sekalipun adalah sebab tak dapat mendonlod. hoho.

hankyung kibum heechul donghae eunhyuk kyuhyun ryewook kangin leeteuk yesung shindong sungmin siwon, HWAITING! (see, aku dah terhafal kott. hehe)



thanks to hankyung (hee) dan juga erma :p

ps: hangeng i still love u more :)

1 ulasan: