Isnin, 9 November 2009

we're jumping off cliffs like lemmings ;


harini dah masuk hari keempat aku membawa watak kevin mcCallister dalam citer home alone. siapasiapa yang cakap hidup sorangsorang tu best sila packing barang dan tinggal di gua sekarang. jangan bawak laptop dan broadband.

bersyukur gila ada internet. 4 hari ni aku bercakap ngan intan je sekali. itupun on the fon. the rest aku cakap time aku study, (sampai 1 tahap tepaksa baca notes kuatkuat sbb ilmu dah taknak masuk kalo aku baca senyap2. bayangkan kalo time tu baru pas makan pastu aku kena baca gak notes yang panjang tu kuat2. mengah baii tak macam tersemput jap kan) pastu time gelak bila tengok video atau baca apaapa yang kelakar kat internet. tak best okay. tapi takde lah kesian sangat pun.

bab tidur memang haiwan nocturnal pun kalah la kan dengan aku. hari takde paper matahari dah memancarkan sinar (eceyh) baru aku terhegeh nak tidur. ni taktau la jam berapa baru aku nak membuta ni. sebabnya aku dah terketagih nescafe. lapar sikit je wat nescafe cicah beskot. kalau boleh dengan serbuk2 3 in 1 tu aku nak togok.

so tadi aku dah buat penapisan secara besaran terhadap previous posts. yang mana aku rasa mata aku dah taknak baca tu aku delete takpun save as draft je. kalau ikutkan suma post pun layak je ha nak kena delete. haha. aku nak delete satu part lama dalam life ni. ada kawan pernah kata "good memories are meant to be kept locked inside your heart" tapi aku rasa ada baiknya aku padam je semua terus. bunyi macam kejam tapi good memories tu bila kita ingat balik, kita akan rasa rindu dan bahagia bukan bila kita ingat kita rasa marah sedih menyampah dan semua2 yang tak best tu. jadi rasa yang tinggal tu biarlah terbang semuanya. dah tak kisah. cerita lama. nak suruh aku ingat pun aku dah lupa.

tadi aku tibatiba terfikir dalam 21 tahun aku hidup ni apa aim aku? apa yang aku kejar dan apa yang patut aku kejar?

aku memang kalau tulis random gila kan. perenggan 1st citer benda lain masuk 2nd benda lain pulak. kalau cikgu bagi topik buat karangan memang konfem dapat palang besar pastu 5 markah je.

satu benda je boleh buat aku gila seronok sekarang. rollerblade.

lastly, sorry random.

You're gonna drown in the mess you make
Your self-inflicted hate
You turn your back on the friends you lose
When they don't follow all your rules

But people are what they wanna be
They're not lemmings to the sea
Maybe it's time you looked at yourself
And stop blaming life on someone else
(blink 182 - lemmings)

Tiada ulasan: