Rabu, 4 November 2009

mana jual pelempang saya mahu beli ;







masalah aku bila perlu study adalah aku akan tibatiba rajin buat benda lain. tibatiba je TERlayan nur kasih. tibatiba je aku sedar aku dah TERmarathon-ed separuh dari citer tu.

lepastu bila dah rasa takda apa nak di hapdet kat belog boleh pula aku TERblog-hopping dan TERasa the urge untuk menghapdet padahal apa nak cakap pun gua taktau.

disebabkan rajin buat benda lain di waktu aku sepatutnya study ni aku dah buat financial plan aku untuk sem depan siap. yelah sebab wangyuran/wangsaku/wangenjoy/wangsarahidup aku bergantung sepenuhnya kat mak apak so kena cari alternatif lain supaya aku tak rasa cam sangat tak berguna macam sem ni.

pagi nanti aku kunci lappy ni dalam locker stor jangan risau.

lastly, rindu boifren gua camharem. tu kat atas tu gambar dia waktu kecil. comel kan.


(dialog adam dengan sorang ustaz time dia kat aussie)

: i have left Islam for a very long time

: but Islam will never leave you


4 ulasan:

Nodja berkata...

gajah!! berjuang lagi seKUAT yg kamu boleh!!!! go gajah go!!!!

Inche Fitri berkata...

teroskan usaha for final!
go go go!
good luck!
=)

Cik Tulip berkata...

belajar laa oi..haha...

aku da abes exam. heaven >.<

pasni layan novel P.S. I Love You plaks. haha

anyway, gudluck bestie :)

l t t l g j h ; berkata...

mashmelow - trimassss mashmeloku :)

bob - trimasss bobb

jijah - wahh ps i love u yang tngkap leleh. layan puas2 weyy. haha. tenkiu dan slamat bercuti