Rabu, 28 Oktober 2009

pe pe nyik sa an akh ir ;




baru je nak sedih terus tak jadi. buat lawak lak ummi ni.

tapi haritu tak sedih pun sebab sibuk menyumpah jubah saiz L tu. memang dari pagi mood dah distracted sebab jubah hampehh tu. tapi tu lah hikmahnya kot.

goodluck yang besarr untuk semua semua yang exam minggu ni dan minggu depan dan bila bila lah yang terdekat. study rajinrajin, jawab baikbaik, doa banyakbanyak.

roomies semua habis exam 4 november. aku 13. seminggu hidup sorang sorang. cool habis -_-'

update: baru tengok carrymarks. teruk. urf. sedih. carrymark psych paling tinggi. adakah ini bermaksud saya perlu melupakan comm? haih.

oh foyer dan banquet. which is which? main hall tau ah.

homaigod. sedih la pulak. nyesal pergi tengok carrymarks tadi. ishh.

2 ulasan:

Fitri Fothermucker berkata...

AHMAD FITRI!
name ku d dlm gamba atas!
hee!

btw, goodluck oke?
do ur best!
ganbatte!
mofa 4flat dlm tangan!
amin!

Iezati Najlaa berkata...

gud luck yg besar untuk anda juge (: