Isnin, 28 September 2009

#26 ; kacau air oren dalam jag


aku maseh takde rasa nak buat apape. tulunnn.

i think ive lost track of time.

macam dah tak peduli je suma kat sekeliling.

nak tidur pun tekebil lamalama dulu atas katil. tapi sudahnye lama gak ah tido.

nak online takde mood. tapi berjamjam gak aku depan lappy.

nak makan pun dah malas. tapi berselera je macam dah dua hari tak berbuka.

waaa gile dah aku rasa ni.

aduyai.

:(

4 ulasan:

mike-L berkata...

wahhh ..anda kena sampuk dengan penyakit ape nih..hahha

makan malas tapi makanthon okayh...hahhaa

chocolatte berkata...

balik ke bumi cepat syanad! kuat kuat! :)

Lynn Honeym berkata...

kita sedang sama.

:(

l t t l g j h ; berkata...

laskar - penyakit ko la ni. terpengaruh ngan ko dah. hahaha

ain - yep! tenkiu ain (:

lynn - cepat mari keluar dari rasa ini.