Ahad, 27 September 2009

#25 ;

dah sampai gombak. perjalanan 6 jam jadi hampir 12 jam. ganu - hentian putra - central - terminal gombak - bustand depan engin. bertukar train bertukar bus. dan tadi pulak orang ramai macam hape. beratur beli tiket ktm dari kul 630 smpai 715 kot. breakfast kat central then sampai uia jalan dari bustand sampai maryam. jauh kot. dengan bag bag nye. macam nak terlerai tulang temulang aku. nasib la bukan sorangsorang sebab kt hentian putra tadi jumpa roomie. sampai depan pintu bilik jam 930am.

japjap, kenapa entah aku citer smangat2 ye? hahahaha.

sebenanye tulis entri ni sebab nak wish a HAPPY HAPPIEST BIRTHDAY to dearest farah nadirah. sorry lupe lu balik uk smalam. sorry tak sempat tengok movie sesama. gomen2. waa sedey2 next year kita jumpa lagi ye insyaAllah. all the best fa. love ya!



oh berita baik, aku tersilap tengok tarikh midterm exam revelation. maksudnya tak exam la esok. yeehaa. lupa pulak cikgu takde sepanjang minggu ni. bestbest. hee. tapi still need to kick my lazy butt untuk presentation cct dan comm1010. chayokk! semoga takde lagi warning letters menyusul. hahahaha. siyes wey risau pulak aku ngan diri sendiri. ape nak jadik ni. ishh.

so now im off to TAMAN LANGIT. pukul 3pm baru nak mendarat ke bumi. selamat tidur dunia (:

2 ulasan:

Nabil JD berkata...

nanad, nape sampai dpt warning letter.. xmo r lalai..

*reminder utk diri sendiri juge..

l t t l g j h ; berkata...

waaa bel marah aku banyak2 sket weh. huhu