Sabtu, 5 September 2009

#04 ;

kat cc. baru habis study circle. tak bawak kunci lah pulak. roomate sorang balik lagi dua orang pegi suksis. nasib laa diorang baik hati nak balik bilik jap. kalau tak sampai petang woah. mana aku nak merempat.

umi abah alip dah nak balik ganu dah. tadi lepas hantar aku diorang gi hantar maddy. semalam merepek2 ngan umi sampai kul bape entah. mulamula aku dah ngantuk dah pastu umi nak bukak fb pulak. layanla dia main kuiz kat fb. hahaha suma kuiz nak jawab merepek2. yang mane jawapan merepek kat option tu yang tu lah mak aku pilih. haduyai.

time tu lak ahli sidang tengah berdebat pasal sorang pakcik ni dan harga minyak. aku cerita lah sikit kat umi then dia cakap,

"tau x RON tu ape maksud dia?"

aku pun cakap la entah taktau. umi cakap,

"ro = r***** & n= n****"

wahahaha terguling jap time tu. kelakar lak aih acik latifah ni. dah lah haritu tak wish birthday. sentap lah gak. pagipagi 2 september memang dapat mesej tapi just cakap,

"ni awat tuka2 no ni. nak lari dari ape?"

sedihsedih. aku ape lagi terus reply,

"nk lari dari ahlong"

semalam memang aku pow mak & ayah cukup2 kat bazar. tapi bazar uia je la. hehe.

uish dah 1pm. japgi ada diskusi.

selamat berbuka koq!

toodles~

2 ulasan:

mike-L berkata...

yer koqqq,kek batik tade ker?kahkahkah

l t t l g j h ; berkata...

kijamm koq. menacari gaduh. wajib bagi ko belanja aku kek batik camni. haha