Isnin, 23 Mac 2009

kadangkadang jadi saiko tu tenang ;

kadangkadang bila kita berada pada tahap paling bawah dalam hidup, kita boleh keluarkan senyuman yang paling lebar dan ketawa yang paling besar. tidur dalam keadaan yang paling lena dan makan dengan begitu berselera.

kadangkadang benda yang paling menyakitkan dalam hidup adalah yang paling susah untuk kita kongsi, walau dengan Tuhan.

kita rasa tenang, kosong dan bebas. walaupun sebenarnya kita dah hampir lumat dipijak kesakitan. sebab sampai satu tahap, kesakitan yang sama tu dah buat kita malas berfikir. semuanya nampak sama; buruk, sakit, suka, pedih. semuanya sama. semuanya boleh diketawakan.

.
.
.


*thanks kawankawan untuk 210309. terimakaseh sudi ajak saya berkongsi masamasa gembira kalian. (:

6 ulasan:

KenanganItuEndah berkata...

isabella 98 rocks!

heee.

besbes.

coKELat berkata...

aaa!

sgt seronok.

bley aku jujur ttg sesuatu?

even b4 ni kita penah mengalami mslh yg sgt teruk tp pd hari itu kita dpt bergembira dan ketawa dgn kuatnya tanpa terdetik rasa saket sebelom ini.tanpa sikitpun rasa mcm penah ada mslh.

aaaaaaaaa!
sumpah sgt seronok.
dan aku rasa sgt2 gembira hari itu.
thanx a lot utk hari endah itu.

p/s:syanad bkn kayu la.nampak comei aje.haha

HuRry aDam berkata...

hey kamu :)

l t t l g j h ; berkata...

chokk - hehe rok abes. kalah penyanyi asal tau. hee

cokelat - tu la pasal. mungkin ada sebabnya kan. Tuhan saje tahu. thanks a lot awek! hee (:

abg adam - hellohello! wehh rindulaa abg adam. hee

Lynn Honeym berkata...

hu uh,

kamu betol sangat.




btw that day really roks!

Tanpa Nama berkata...

haha.kakak lupa tukar

noadelacruz.blogspot.com


-kecik-