Khamis, 1 Januari 2009

SELAMAT TAHUN BARU 2009.

pejam celik tahun 2008 berakhir pun. kadangkadang rasa macam kejap je. mungkin aku sibuk kot. masih sibuk bersedih.

mari tengok resolusi tahun 2008 aku accomplished ke tak.

  1. gain weight. (GAGAL. even turun 5 kilos!)
  2. try not to procrastinate especially on tasks and assignments. (GAGAL. the-last-minute-me. always be)
  3. sleep on time. (GAGAL. berhasil masa awal tahun / semester saja)
  4. save up money. (simpan. tapi dah habis guna. but tak menyesal sebab habis untuk orangorang kesayangan ^_^)
  5. baca banyak english. dan blaja grammar banyak. (GAGAL GAGAL. makin karat)
  6. lebihkan baca apa saja yang bagi pengetahuan. (the only stuffs i read were bukubuku & notes tiap kali nak test and exam.. GAGAL)
  7. baiki hubungan. dengan keluarga, kawan kawan, adik beradik. ( ada yang dah dibaiki ada yang rosak jugak. sedih sedih)
  8. jadi lebih matang. kurangkan involve diri dalam drama drama bodoh. ( macam GAGAL jugak je)
  9. be a good muslim. ( sedih.. )
  10. and last but not least, for what i've been doing right now. i want to be a good student. try to get 3.5 above and nothing less. ( berjaya masa sem 4. wee. tapi sem 5 macam hampas je kot. sedih sedih)

hurm. banyak yang tak accomplished pun. SEMUA tak accomplish kott. macam azam tahuntahun lepas. nampaknye tahun 2008 aku gagal la eh? haha. bukan bukan. rezeki masih belum menyebelahi. eceyh. jadi untuk tahun 2009, aku taknak berazam banyakbanyak. aku just nak :

  1. HAPPY
  2. buat orangorang sekeliling happy.
  3. be a good muslim.
  4. masuk universiti & buat degree.

kalini aku harap dapat tunaikan semua. jiayou!!

untuk semua yang baca blog ni,

SELAMAT TAHUN BARU 2009!
semoga tahun baru ini lebih baik dari tahuntahun yang lepas.
happyhappy selalu sebab kita tiada sebab untuk sedih. (:
GOODLUCK!

* aku cakap kat fiza, tahun 2009 akan jadi tahun yang best sebab ada number 2 & 9. especially masa 2 september nanti. mesti tu date yang paling best. wahahahaha berbulu je kakak kecik denga. sekarang ni aku nak bagitau korang pulak. biar korang pulak berbulu je mata bace. hee :p

dan, aku nak MINTA MAAF dari hujung rambut ke hujung kaki kalau ada salah silap. sorry sorry sorry.

ps: ini entri autopublish. masa entri ni di pos, aku sedang berada di kolej ada briefing & kelas sebelum praktikal start 5 januari ni. i still dont have the guts nak citer pasal praktikal ke tempat praktikal ke.. so, later aite folks.

toodles!~

1 ulasan:

hidhikariee berkata...

yup..hepi thn baru 2009