Ahad, 28 Disember 2008

salam maal hijrah 1430 ;

balik kampung semalam. gua musang, kampung sebelah mak. nenek sakit. haritu demam teruk, diorang cakap chikungunya. masuk wad suma. nasib baik sekarang dah okey sikit. cuma sakit sendi yang disebabkan demam tu je lah. nenek cakap dokter ada bagitau lama baru boleh baik sakit sendi tu. boleh jadi sampai setahun. lamenyee. kesian nenek.

semalam kat kampung ada pakcik aku empat orang. suma bujang. diorang ah jage nenek. ohh masuk atuk 5 orang ah. kelakar gila nenek citer ada sekali besan dia datang melawat. masa tu dah masuk waktu dinner so diorang nak hidang makan malam untuk tetamu jugak. sekali suma terkejut sebab yang masak + hidang suma lelaki. bahaha. adik beradik mak 12 orang. perempuan 4 orang je & suma dah kawin pastu tinggal jauh. bayangkan je la cane kan. hehe.

aku harap sangat nenek cepatcepat sehat. belum bersedia untuk apeape kemungkinan.

ohh, besok aku balik kolej. sampai 2 januari.

SALAM MAAL HIJRAH 1430hijrah.

harapharap aku dapat ubah sesuatu dalam diri aku kepada kebaikan. hopefully.

1 ulasan:

faqiha berkata...

kelate ek?sy pun ke;late :)