Ahad, 14 Disember 2008

MVP qing ren ;


my third post for today. bukti menunjukkan betapa aku dah taktau nak buat apa. haritu konon macam dah tak interested tapi macam tak je. blogging is soo damn addictive! haha. okay, this actually shows that im not really in a normal mood lately.

i usually update my blog on a regular basis. which means, one post per day or one post in 2 or 3 days time or so. tapi kalau masamasa tengah tak normal, extra posts will come out. (which will be deleted sooner or later after they are posted)

&& postpost yang datang dalam bahasa selain dari standard BM yang aku guna. (macam sekarang ni)

i was actually planning to update in the next 3 or 4 days sebab sekarang pun tengah tak sehat (tangan gigil masa tulis). am not feeling well phsycally & mentally. but the not so good thing about neglecting your blog (especially when you have so many things to tell): nanti dah tak ingat apa nak tulis & will end up tak cakap apape pun.

wahaa. macam dah merepek je.

okay sebenarnya nak cakap pasal one of my fave taiwanese drama, my MVP valentine. was aired on 8tv tahun 2004 dulu. aku suka sebab:

- banyak cute guyss (hahaha bodoh)
- citer pasal BASKETBALL weyhh. (i used to be a huge fan of basketball)
- hero & heroin comel.

tapi sadly, aku tak pernah tengok ending dia sebab masatu duk hostel. & skarang pun even dah ada kat youtube pun aku tak tengok jugak. sebab tak sanggup nak tengok part hero pergi kat pompuan lain. dah la sebab terpaksa. damnn. citer ni tak klaka pun. macam skema je tapi sweet la. pasal basketball teams lawanlawan then ada 2 hero berebut heroin yang comel & datang second heroin kacau pulak. dalam citer ni banyak basketball match laa korang leh tengok.

johnny yan (hero) memang national player of taiwanese basketball. memang syiok tengok dia main. & oh oh, sam wang shao wei yang aku kononkonon head over heels haritu pun ada berlakon. tapi bukan watak utama sangat la. he was there coz of music group dia, 5566. one of them jadi second hero. biasalah kan berlakon samasama. ha, lagi infos aku dapat pasal shao wei, dia national football player of taiwan dohh. haha. wah teringin sehh nak tengok dia pakai jersey. lepastu lepastu birthday dia 18th decemberr nii. haha. adehh overr pulak. nak citer pasal apa sebenanye nih??

okeh laa, aku pun taktau kenapa aku suka sangat my mvp valentine dulu. nak kata pengaruh rakan sebaya, macam aku sorang je yang suka gilak tengok citer tu. dulu suka sangat basketball sampai angan angan nak bling bling fon basketball yang macam dalam citer tue. (eventho masatu belum ada handfon pownn. hahha) && ingat lagi at last dapat gak coz iEe pernah bagi satu. sukaaa gilaa. sampai skarang ada lagi. hee.






best best best!

ps: hehe saje je nak mengingatkan balik citerciter kesukaan masa zaman skolah dulu. :p

1 ulasan:

kecik berkata...

haha. sangat suke cerita taiwan!!!!