Jumaat, 28 November 2008

tolong ;


carikan aku boyfriend yang muka macam ni, boleh?

Please



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku ada jumpa bf mcm ni, kat KPM satu. nickname dia, ABG GAGAH. :D ahhaahha! rindu dowhh!

Tanpa Nama berkata...

siapakah lelaki itu?

Cik Tulip berkata...

huit bukan ni shao wei ke? ko jgn nak gedik2 eh..aku da lame declare ngan die tau. har3 :p

l t t l g j h ; berkata...

teerot - TAKKKK. tak sama. jgn mengingatkan aku pd kenangan lalu oh. pilu! hakhakhak.

erma - namenye sam wang shao wei. artis taiwan. grup 5566. ske die sbb tgk citer magician of love pnjm dari akak. hehe. awk de kenal x org mcm die? pinangkan, boleh?

jijah - takpe ah. aku tanak dia pown. nak bf muka cam dia pun jadik ah. :p

Cik Tulip berkata...

har3..tp pelik ah sejak bile ko sm taste ngan aku nih??
tgk ah prince turns to frog..aku suke die sbb cite tuh..heheh

Tanpa Nama berkata...

pinangkan??? *tergelincir dari kerusi*

tengoklah.nanti kalo tersempak ngan dier kat tepitepi jalan ke,kiter pinangkan eh . hohoho

l t t l g j h ; berkata...

jijah - mase form 4 aku tgk cite my mvp valentine tak minat lak die. mybe character die dlm citer lah kot.

erma - tepi jalan tau. jgn amek org yang kt tengah jalan. sebab yang tu sure tak waras