Khamis, 27 November 2008

kenatagged 251108 ;



tag lagi dari cik farhana. hihi.

7 fakta tentang saya

(1) foul mouthed
(2) kecik
(3) pendek
(4) sangat sayang umiabahmaddyhelmiimahalip.
(5) im going to live my life in gombak. someday.
(6) suka gila shopping walaupun jarang mengaku. (takske menampakkan diri cam gegerl sangat. hee no offense eh ;))
(6) dah biasa kalah..


7 perkara menakutkan saya di dunia

(1) hilang my beloved umiabahmaddyhelmiimahalip.
(2) tak dapat tunaikan apa yang dah aku plan dalam hidup.
(3) mati dalam keadaan kafir.
(4) GELAP.
(5) hilang tempat saya dalam hati orangorang yang saya sayang. :/
(6) jauh dari hidayah Allah.
(7) kena sakit teruk macam kanser ke. ush, sumpah takut.



7 lagu buat masa skrg

(1) menyesal - ressa herlambang
(2) i've got you - mcfly
(3) hanya ingin kau tahu - repvblik
(4) sudah cukup - repvblik
(5) sepi sekuntum mawar merah - v.e
(6) sepi - yuni shara
(7) ku ingin kamu - romance

*senang cakap suma lagu yang kita dengar reramai masa finals dulu dalam bilik Ds. tsk tsk. sedey :(



7 perkara selalu sebut

(1) ooh eh?
(2) hak alahh
(3) demm mann
(4) kau nie plakk
(5) sape tanye. huahuahua. (dulu salu kena ngan ona)
(6) ape?
(7) keyh



7 perkara yang amat bernilai

(1) umiabahmaddyhelmiimahalip
(2) agamaku
(3) kakak
(4) kawankawan
(5) my future
(6) w300i
(7) uang.



7 pertama kali dalam hidup saya

(1) ada handphone sendiri. tahun 2004. masatu nokia 3315 je. hee.
(2) naik pentas amek award. upsr tahun 2000.
(3) terasa sangat kaya masa cuti sem 1 tahun 2006. masa elaun masuk segedebuk rm1000+. pehh duit jatuh dari langit kott. dahla cuti + still kat gombak. tiap hari pun kuar. hihi.
(4) merasa ada kakak & abang serentak. 2006.
(5) drive. 2006.masa belajar drive kat APMB dulu.
(6) ada laptop sendiri. 2006. still goin strong! haha.
(7) couple. 2004. okey, sebenanya aku malas nak citer sebab ramai kawan sekolah tatau. haha. tapi citer lama. biar lah. masatu pun budakbudak lagi. hee :p



7 org bertuah menjawab tag ni

(1) izzanis
(2) azleah
(3) anis addin
(4) azlin addin
(5) aweks
(6) noa
(7) nad twin

Tiada ulasan: