Selasa, 28 Oktober 2008

quickblurbs ;

everybody is in the "stressed zone" i guess. so do i.

esok presentation website IT. yang nyatanya aku baru tak sampai 50% siap. report lagi. cd-r + the casing, mana mau cari?

panick attack dah datang.

paling serabut on top of all, dinner ELS kemungkinan besar kena cancel. bayangkan, kami dah pergi cari venue dinner & confirmed dengan hotel tu lama gila dah. before bulan puasa lagi. && kolej dah approve proposal kami & paling penting dah approve our request for duit EMR. kami pun dah bayar deposit dah kat hotel tu. & bila all of sudden kolej batalkan approval duit EMR tu, agak agak apa korang nak buat? dahler batalkan just few frigging days before the dinner.

takkan nak suruh budak2 bayar extra? kalau aku pun aku taknak.

rasa rasanya boleh tak kalau nak saman kolej?? boleh tak? asal aku rasa cam boleh eh.

siallllllllll lahh.

sapa nak jawab balik dengan hotel tu. misti la kena marah. pastu kena blacklist.

sumpah bodo. sape yang bodoh aku pun taktau la.

patutlaa takleh jawab OB tadi. banyak sangat mencarut dari semalam.


2 ulasan:

hidhikariee berkata...

camne presentation??

l t t l g j h ; berkata...

website? sgt plain sgt dull. mesti iEe punye lagi gile gmpak.. nak tengok nanti lehh?? hee