Ahad, 5 Oktober 2008

bintang menembak ;

aku tak minat star.

not anymore a starlite-stalker.

tapi takde lah benci bintang.

atas dua sebab:

bintang tu ciptaan ALLAH.

partner aku suka star. (:

aku dah tak minat player bola, kaka.

sebab aku lagi suka deco & torres.

tipu? okay memang tipu.

aku tak minat lagu dealova.

walaupun lagu tu best nak mati.

reason? gombak.

aku tak suka tiket bus ke kL.

aku tak minat hentian bas bandaraya KT.

aku tak minat pizza hut.

belanja aku bubur ayam mcD je.

aku tak minat warna maroon.

sebab aku taktau maroon tu warna apa.

same goes to turqoise.



truth to be told,

ini cara aku untuk melupakan. either people & stuffs.

sebab aku akan ingat melalui method macam ni.

contoh:

lagu.

kesukaan.

sebab tu aku cuba nak lupa.

sebab banyak yang sakit dari yang tak.

shooshoo.

aku nak ingat1 ni je,

gajah.

sebab gajah tak buat aku ingat benda lain

selain aku

(:

ps: lynn, takpayah la lastik bintang. kita tembak je jom? (:

Tiada ulasan: