Ahad, 24 April 2016

titiba rasa macam lost.

tak rasa nak buat apa-apa (walaupun kerja menggunung).

sindrom hujung minggu berakhir kot. huhu.

i need an escape. rindu dadahgumbira. dan kekawan lama yang dah lama tak jumpa. dapat jumpa dengar cite borak-borak pun jadi la.

i need an escape. some me time. tapi bukan dalam bilik. dulu-dulu rasa lost mesti keluar sesorang. dapat jalan tengok gelagat manusia. atau cuci mata kat mall. lepak dalam kedai buku.

i need an escape. supaya tidurku tidak dibelengu mimpi pasal sekolah je. 

taktau la mana nak korek lagi motivasi untuk meneruskan hari-hari dengan gumbira.

oh, tambah lagi satu benda yang mendownkan. cuti peristiwa sukan tak lulus. aku malas mau fikir. long wikend yang tak berapa long dan aku hampir pasti aku balik kerja 2nd may tu tak rasa refresh pun sebab cuti 3 hari banyak la tempat kena pi. aku mengharapkan cuti on 28th sebab ingat nak pi lepak sesorang. huhu.

kekadang aku dah tak pasti. adakah kerja aku melebihi keupayaan aku atau i'm just not a teacher material. huhu. but i love teaching.

tolong la. lately dah selalu sangat stress sampai menitik ayaq mata sesorang. which is so not me. dulu stres cane pun ayaq mata tak reti nak keluar untuk benda-benda stres. makin tua makin cengeng. sebab tu kehidupan bergerak sangat selow. huhu.

Tiada ulasan: