Isnin, 22 Februari 2016

tarik napasss hembosss ;

salam'alaykum,

dah nak habis februari. cepat je masa. banyaak sangat kerja kekadang rasa takk tertanggung dah. huhu. 

weekend ni ada hari anugerah cemerlang (huph) sekolah. unit kurikulum yang handle so aku la kena jadi pengarahnya. aku memang tak suka betul nak kena jadi pengarah program. dah memang sejak azali takde leadership. tak minat tak minatt. aku suka jadi orang bawahan je. bagi kerja kat aku pehtu aku buat. kalo aku jadi pengarah alamatnya sume orang punya kerja aku rasa responsible pastu dok risau sesorang. dah la program prepare last minute. salah sendiri sebab tak aware yang huph ni preparationnya at least sebulan. huhu.

hope suma berjalan lancar la.

pastu lagi dua minggu ujian bulanan pulak. dengan soalan tak buatnya lagi. aku bernasib baik sebab tak ajaq banyak subjek so paper tak banyak la..

pastu kelas intensif taktau kat langit mana lagi. supposedly januari dah start. peningnyaaaa huhuhu. izinkan aku membebel di sini sebab di alam realiti tak boleh nak mengeluh membebel da.

stress2 ni mula la rasa nak keluar window shopping. dah lama tak jalan kat kedai barang comel dan murah (baca: mr diy, kedai 2 hengget dan seangkatan). takpe takpe. sabarrr. dah nama pun keje kann.

ok la aku nak menidurkan diri. dah lama bercadang nak tulis yang berpaedah sikit. nanti la ek.

toodles!


Tiada ulasan: