Khamis, 17 Disember 2015

salam'alaykum,

di kala kepala otakku is full of menyusun jadual sekolah harini titiba penolong kanan hulur kertas kerja time meeting. panggilan kursus katanya. kami pun dengan rileks ambik sebab dah tau ada bermacam jenis kursus bulan ni. lalu aku pun tengok nama program dan bebola mataku terhenti kat tarikh. ye sampai tarikh je sebab lepastu apa yang ada kat 5-6 helai kertas kerja tu aku tak boleh nak baca dah.

sebab tarikh dia 18hb. harini (17hb) baru diberitahu. kalau setakat kursus pegi venue dan dengor takpa gak. ni 2 days 1 night course. kursus untuk tkrs. untuk ajaq anak-anak murid basic kawad ikat tali segala macam itu lagi. kenaa berkawad bercamping bermasak dan apa lagi lah aku taktao. maigodd kenapa la tak sampai 24 jam sebelum kejadian baru ampa inform. nak cari kasut baju apa segala yang sesuai lagi. takkan aku nak bantai kasut crocs ataupun kain atau jubah. 

sabar je la. but on a bright side, depa kata biasa kursus asas ni buat lagi jauh and 3 hari. kira untung la ni dekat. tapi jauh di sudut hati aku mengatakan mesti ada lagi punya ni yang jejauh pulak. dah pergi sekali mesti ada susulan lagi. bukan tak suka, suka je sebab banyak ilmu boleh dapat tapi tolong la jangan penaya orang bagitau last minit gila macam ni. orang ada banyak benda dah yang di plan sebab weekend. dan ramai orang affected la bila titiba kita last minit tuka plan. hadui la.

1 je yang best. venue kat pantai :)

takpe jangan merungut. ada benda best Allah nak bagi tu. positif-positif. maafkan aku kerana mengeluh sebab bulan ni banyak steres kirija. menerima workloads dalam keadaan taktau aku mampu ke dak pikul responsibilities, dengan bulan ni bankrapnya lagi. wuwu. gaji lagi sebulan. mungkin ada yang tak berkat kat memana ni. huhu. 

ok dah mau tidoq, esok kena bangun awai nak ambik bundaku di stesen bas. dia pi gombak wehh. seronok sungguh. jeless.

toodles~

Tiada ulasan: